@ Cecilia
Dynalogic zegt op facebook het volgende: 'Helaas zal het dan ook de volgende keer niet lukken, ik adviseer u om contact op te nemen met Vodafone voor verdere mogelijkheden. ^laura'
Dat gaat waarschijnlijk dus niet lukken.
Annuleren en een ander rekeningnummer gebruiken gaat niet want Ik heb maar 1 bankrekeningnummer.
Ik probeer via de Vodafone messenger nog in contact te komen met de afdeling Status Order om te zien of die een oplossing kunnen bieden.
Vodafone weet overigens mijn bankrekeningnummer want ik heb het toestel al betaald, ze kunnen een kopie krijgen van de betaalpas met mijn naam en rekeningnummer en een kopie van mijn identiteitsbewijs. Dan hebben ze volgens mij alle gegevens die ze nodig hebben.
Ik ben zelfs ook nog bereid om, de abonnementskosten voor dat ene jaar nu al over te maken.
Of misschien is het mogelijk dat ik met de Triodos app 1 cent overmaak aan een door jullie opgegeven rekening in het bijzijn van de Dynalogic bezorger als het pinnen met de nieuwe betaalpas niet mogelijk is door verouderde apparatuur van Dynalogic.
Genoeg oplossingen dus, maar als ze graag moeilijk willen doen moeten ze dat vooral doen. Dan annuleer ik de order wel en dan houd ik het voor gezien met Vodafone.
Nog even een aanvulling: Verder ben ik een trouwe klant bij Ziggo voor internet, tv en vaste telefoon. Die betaal ik met hetzelfde rekeningnummer, dus daar kan Vodafone ook nog info opvragen. Mijn toestemming hebben ze.