Hallo
nesibehatunyunlu78 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Je betaalt je rekening standaard via automatische incasso. Je moet hiervoor een IBAN hebben uit een
SEPA land waarop een automatische incasso kan plaatsvinden (dus géén spaarrekening).
Als de automatische incasso mislukt, kun je op één van de onderstaande manieren betalen.
Via My Vodafone of de My Vodafone App
- Je ziet meteen welke rekening nog openstaat. Je betaalt snel en eenvoudig met iDEAL of creditcard. En je betaling is dezelfde dag nog verwerkt.
Via internetbankieren
- Vermeld bij je betaling je mobiele nummer en je klantnummer. Je klantnummer bestaat uit 9 cijfers. Je vindt het terug op je contract, op elke rekening en in My Vodafone. De verwerking via internetbankieren kan 2 dagen duren.
Of contant
- Dit kan alleen bij een GWK-vestiging. Vermeld je mobiele nummer en klantnummer bij je betaling.
Betaling in NederlandIBAN: NL08 DEUT
0265 1218 09t.n.v. Vodafone Libertel B.V. te Maastricht
Betaling in het buitenlandIBAN: NL08 DEUT
0265 1218 09BIC (Swiftcode): DEUTNL2A
Deutsche Bank AG, De Entree 99-197, 1101HE Amsterdam
Meer info:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/hulp-bij-je-rekening.shtml#betaalmanieren