webwolf

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Betalen voor je facturen

Wat een prutbedrijf is dat Vodafone toch eigenlijk.
Zoals vermoedelijk een grote meerderheid van de mensen doe ik 1 keer per jaar mijn belastingopgave.
Alleen wanneer je de facturen Vodafone van 2017 wilt hebben ben je de pineut. Het systeem bewaart tegenwoordig alleen nog maar de laatste 12 maanden - dus de facturen van januari tot en met mei zitten er niet bij.
Dus dan moet je bellen met klantenservice en wat blijkt: je moet voor dat nasturen 3 euro zoveel per factuur betalen. Hebben ze toch weer 15 euro + aan je verdiend.
Blijkt die domkop van support ook nog eens de verkeerde facturen te hebben meegestuurd, waardoor ik niet verder kan. Klantenservice op zondag natuurlijk dicht, dus nou ik ben ik het bokje.
Zou het dan tijd worden (na 17 jaar) om over te stappen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
webwolf
U kunt contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Deze kunnen u helpen met uw klacht. Vanaf maandagochtend 08:00 uur is deze weer bereikbaar.

De Community van Vodafone is er alleen om klanten te helpen zonder administratie hulp. Fijne avond gewenst.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
webwolf
U kunt contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Deze kunnen u helpen met uw klacht. Vanaf maandagochtend 08:00 uur is deze weer bereikbaar.

De Community van Vodafone is er alleen om klanten te helpen zonder administratie hulp. Fijne avond gewenst.
webwolf
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
daar hebben we de schoonprater weer
zodra ik hardop zeg dat jij een trol bent, word dit bericht gecensureerd en word ik verbannen
"Ben sinds kort klant bij Vodafone & al langer klant bij Ziggo - Ik ben geen medewerker van VodafoneZiggo" en dan 542 reacties... hahaha
en moderator Mark die dan nog durft te beweren dat jij geen trol bent... laat me niet lachen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic ook gearchiveerd. Webwolf had al waarschuwing gekregen, nu dus ban.

"Hallo webwolf,

Vanwege ongewenst taalgebruik is je topic helaas verwijderd. Mocht je in de toekomst een topic willen maken, zorg dan dat deze voldoet aan onze huisregels op https://forum.vodafone.nl/tips-tricks-67/de-huisregels-van-het-forum-242069.

We zien je dan graag alsnog terug. Mocht je in de toekomst toch de huisregels overtreden dan kunnen we aanvullende maatregelen treffen. Bijvoorbeeld een blokkade of weigering tot het forum.

Met vriendelijke groet,

Marc
Moderator Forum Crew"
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic