Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Stansat67
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Meer informatie hierover kan je vinden op deze pagina van Vodafone: https://www.vodafone.nl/daarom-vodafone/entertainment/betalen-via-telefoonrekening
En kijk ook deze topic:
https://community.vodafone.nl/t5/Archief/ik-wil-betalingen-van-de-Google-play-store-laten-blokeren/t...
Het is al gelukt Steven, helaas krijg ik een melding dat ik een jaarlijks abo op een app heb, dus volgend jaar maar weer aanmelden.
Deed het afmelden voor de veiligheid, jammer dat je geen limiet kan instellen, bij telefoonverkeer ben je aardig de pineut.
Stan
Hoi @Stansat67
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Meer informatie hierover kan je vinden op deze pagina van Vodafone: https://www.vodafone.nl/daarom-vodafone/entertainment/betalen-via-telefoonrekening
En kijk ook deze topic:
https://community.vodafone.nl/t5/Archief/ik-wil-betalingen-van-de-Google-play-store-laten-blokeren/t...
Hoi @Stansat67,
Welkom op de community van Vodafone. Ik zie dat @Energieboy je al een aantal tips geeft hoe je de Playstore loskoppelt van de factuur bij ons. Heb je het hiermee kunnen oplossen of speelt het op dit moment nog steeds?
Het is al gelukt Steven, helaas krijg ik een melding dat ik een jaarlijks abo op een app heb, dus volgend jaar maar weer aanmelden.
Deed het afmelden voor de veiligheid, jammer dat je geen limiet kan instellen, bij telefoonverkeer ben je aardig de pineut.
Stan
Telefoonverlies herstel
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.