Moemie

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Betalen spel lukt niet via telefoonrekening

Ik wil met mij telefoon voor een spel daalders kopen maar dat lukt niet ze zeggen dat de fout bij jullie is klop dat ?
9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3482Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi Moemie
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Zou je misschien iets specifieker kunnen zijn met wat je wil doen. Je kan via je telefoon niet iets kopen, Vodafone heeft geen Wallet meer om te gebruiken. Maar mocht het gaan om een spel te kopen via Google Play dan kan dit wel. Als het dit laatste is, zie: https://www.vodafone.nl/betalen-via-telefoonrekening/

Anders moet je nog maar even uitleggen wat je wilt vragen.
Moemie
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik speel het spel landleven daar kun je daalders kopen om opdrachten te voldoen nou is er een optie om dat met je telefoon te doen in het begin ging dat goed maar nu niet meer
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3482Oplossingen
  • 3099Likes
Geen idee eigenlijk.
Ik zou het dan even vragen aan het programma. Die hebben het gemaakt en kunnen je duidelijk aangeven waarom het nu niet meer werkt, of misschien via een andere weg.

Zou echt een mail sturen naar de makers.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@Moemie, is het nog gelukt? Anders kun je ook nog controleren of je een contentblokkade hebt. Dat kan via www.payinfo.nl.
Moemie
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo ik heb gekeken waar je zei en er staat een blokkade aan maar ik kan hem niet uitzetten
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik zie dat er niemand meer heeft gereageerd! Mijn excuses hiervoor. Kun je ons een berichtje sturen via Facebook of Twitter zodat mijn collega's de blokkade kunnen verwijderen voor je?
Moemie
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sorry maar ik weet niet hoe dat moet
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3482Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi Moemie
Je kan ook bellen met de klantenservice van Vodafone (op zondag gesloten). Dan kunnen ze je ook helpen!
Moemie
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank u wel
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic