Hoe kan ik in red together een blokkade instellen voor betaalnummers bij 1 van de nummers die gebruik maken van red together
Michel
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Michel gerardus
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Als eerst zou ik via www.payinfo.nl alle betaal mogelijkheden laten blokkeren. Dan weet je zeker dat daar via sms of andere wegen geen kosten kunnen komen. Daarnaast kan je via My Vodafone 0900 nummers blokkeren.
Klik hier boven op My Vodafone, of hier, en dan kom je direct op de juiste pagina om betaalnummers te blokkeren. Laat je nog even weten of het is gelukt, bedankt!
Hoi @Michel gerardus
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Als eerst zou ik via www.payinfo.nl alle betaal mogelijkheden laten blokkeren. Dan weet je zeker dat daar via sms of andere wegen geen kosten kunnen komen. Daarnaast kan je via My Vodafone 0900 nummers blokkeren.
Klik hier boven op My Vodafone, of hier, en dan kom je direct op de juiste pagina om betaalnummers te blokkeren. Laat je nog even weten of het is gelukt, bedankt!
Sorry maar krijg alleen maar grijze vlakken in beeld dus zie niets eerlijk gezegd
Michel
Michel gerardus wrote:
Sorry maar krijg alleen maar grijze vlakken in beeld dus zie niets eerlijk gezegd
Michel
Die vlakken moeten laden!
Anders even via My Vodafone, zelf even inloggen, niet via de link maar via: https://www.vodafone.nl/account/inloggen
Als je dan ingelogd bent ga je naar service en scroll je naar beneden en daar kan je, rechts in beeld, klikken op servicenummers (of betaalnummers) kiezen. Dan kom je ook op die pagina uit.
Hey @Michel gerardus . Is het gelukt? 🙂
Sorry maar moest eerst iets anders doen.
Maar kom er niet door
Ik kan je niet goed helpen met alleen “ik kom er niet door”. Wat gebeurt er? Waar loop je vast? Wat lukt er niet?
Ok als naar blokkade van nummers probeer te gaan kom ik niet verder dan een aantak grijze vlakken en krijg niets te zien behalve dit dus vandaar dat ik niet verder kom.
Michel gerardus wrote:
Ok als naar blokkade van nummers probeer te gaan kom ik niet verder dan een aantak grijze vlakken en krijg niets te zien behalve dit dus vandaar dat ik niet verder kom.
Al eens een andere browser geprobeerd of koekjes wissen en dan nog eens proberen.
Nee sorry kom echt niet verder
Wat wil je precies geblokkeerd of gedeblokkeerd hebben? Kun je de gegevens in je profiel aanvullen @Michel gerardus, dan kijk ik met je mee hiervoor.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.