George1957

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Betaalde sms- of internetdiensten

Hallo ,

Ik wil hierbij een medewerkster van Complaint Services een Compliment geven , het gaat over Lucia * achternaam verwijderd door moderator in verband met privacy*.
Ik Heb in Januari me per ongeluk aangemeld bij een betaalde SMS service van 4239 een of andere site die
prijzen verlote onder de naam van Albert Heyn .
Ik zo naief als ik was heb daarbij mij tel nummer gegeven ,met alle gevolgen van dien .
Er werd namelijk gelijk 12 euro en direct daarna nog eens 3 euro buiten mijn bundel gerekend .
Na een paar keer contact te hebben gehad met Vodafone ,hebben ze me verteld wat te doen
omdat dit bedrag er maandelijks zou worden (ongevraagd) zou worden afgeschreven .
Nu schetst mijn verbazing , na het openen van My Vodafone om mijn rekening te chekken ,dat er
door Vodafone (Lucia) het bedrag van 15 euro ie verrekend .
Hier voor wil ik mijn complimenten geven en aan Vodafone en ook Lucia voor dit gebaar naar mij toe .
Nogmaals bedankt van een zeer tevreden Vodafone klant .

met vriendelijke groet

George van Hurck .

3 Reacties 3
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 48Likes

George1957,

Leuk om dit compliment te lezen! Ik heb de achternaam van mijn collega even verwijderd vanwege haar privacy. Uiteraard heb ik het compliment naar haar doorgestuurd 🙂
Nevets86
Expert
Expert
  • 5447Posts
  • 253Oplossingen
  • 785Likes

Top om te horen
Goed om te lezen dat het opgelost is. De smsdiensten zijn erg vervelend en kosten vaak te veel geld!
George1957
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ja vond ik ook,ik dacht dit geld ben ik kwijt .Nogmaals dikke PLUIM voor Vodafone .
Mag ook wel eens gezegt worden .
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone