Dankjewel @dannydio
Ik heb de incassodatum verplaatst. Dit zal vanaf de factuur in december rond de 25e zijn.
In verband met weekenden of feestdagen kan het zijn dat incasso iets eerder of later plaats vindt.
Houdt de komende 2 facturen hiervoor in de gaten.
Ik heb de incassodatum aangepast naar de 26e. Dit zal vanaf de factuur van maart zijn.
In verband met weekenden of feestdagen kan het zijn dat incasso iets eerder of later plaats vindt.
Houdt de komende 2 facturen hiervoor in de gaten @denna89
Hallo @Benster05 ,
Als je graag je incassodatum wilt aanpassen naar bijvoorbeeld het einde van de maand, vul dan even in je profielinstellingen je gegevens aan. Dan kan je vraag worden verwerkt, laat ook even weten op welke datum dit mag. Of neem contact op met de klantenservice (1201), dan kan dit ook worden geregeld.
Hoi @Benster05
Welkom op de community.
Het is zeker mogelijk om de incasso datum te wijzigen. Rond welke datum wil je de incasso hebben?
Kun je daarnaast de gegevens in je profiel aanvullen? Dan kan ik dit in orde voor je maken.
Hi,
Ik wil ook graag de incasso datum wijzigen naar de 25e van de maand als dat kan.
groet,
Mario
Hoi @dannydio ,
Welkom op het Vodafone forum! Dat is zeker mogelijk.
Vul hiervoor even de gegevens in via je profielinstellingen, dan kan je verzoek vanaf maandag in behandeling worden genomen.
Fijn weekend!
@dannydio kun je de gegevens aanpassen in je profiel? Dan kan ik dit in orde maken voor je.
Yes, heb ik gedaan. Alvast bedankt voor de moeite!
Dankjewel @dannydio
Ik heb de incassodatum verplaatst. Dit zal vanaf de factuur in december rond de 25e zijn.
In verband met weekenden of feestdagen kan het zijn dat incasso iets eerder of later plaats vindt.
Houdt de komende 2 facturen hiervoor in de gaten.
Thanks!
Beste Vodafone,
Graag zou ik mijn incassodatum naar de 25e willen hebben.
Mvg,
Merel
Hoi @Merel1998
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Op dit moment kan ik je daarmee niet helpen.
Je mag hiervoor @Steven VF , hij werkt bij Vodafone, een privé bericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum
- 06 nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.
Hij kan je verder helpen met het bekijken van deze gegevens.
Hoi @Merel1998
Welkom op de Community van Vodafone
Ik heb de incassodatum aangepast naar de 25e. Dit zal vanaf de factuur van maart zijn.
In verband met weekenden of feestdagen kan het zijn dat incasso iets eerder of later plaats vindt.
Houdt de komende 2 facturen hiervoor in de gaten.
Beste Vodafone,
Graag zou ik mijn incassodatum naar de 26e van de maand willen verplaatsen.
Alvast bedankt.
Mvg,
Dennis
Hoi @denna89
Stuur de volgende informatie naar @Louis en hij zal voor je kijken of het mogelijk is en zal het dan voor je aanpassen. Stuur aub de gegevens wel via een privé bericht zodat alleen hij deze informatie kan lezen en verder niemand anders (dus niet hier op de open community plaatsen).
Wat moet je dan sturen via een privé bericht?
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum
- 06 nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.
LET OP: in het weekend is er geen Vodafone medewerker aanwezig, daarom zal het pas na het weekend worden opgepakt!
Hoi @denna89,
Dankjewel voor je gegevens via een bericht aan mij. Ik heb zojuist een reactie terug gegeven omdat ik nog een aantal gegevens mis.
Ik hoor graag van je!
Ik heb de incassodatum aangepast naar de 26e. Dit zal vanaf de factuur van maart zijn.
In verband met weekenden of feestdagen kan het zijn dat incasso iets eerder of later plaats vindt.
Houdt de komende 2 facturen hiervoor in de gaten @denna89
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.