melissavv

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Betaaldatum aanpassen

Ik betaal mijn rekening nu ergens rond de 12e van de maand a.d.v. een automatische incasso.
Ik zou deze betaling graag naar het begin van de maand willen aanpassen. Is dit mogelijk?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi melissavv,

Het is onder bepaalde voorwaarden mogelijk om de incassodatum aan te passen. Via het forum kan ik dit echter niet voor je regelen. Neem hiervoor even contact op met onze klantenservice via telefoon, Facebook of Twitter. Mijn collega's helpen je graag verder.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi melissavv ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Volgens mij, maar ik kan me ook vergissen, is het niet mogelijk om de datum aan te passen. Daar zit een aansluit datum van je contract logica achter. Maar we kunnen altijd even afwachten wat een moderator hier over zegt. Ik kan het natuurlijk ook helemaal mis hebben :grin:

Heb daarom nog even geduld, een moderator komt vanzelf langs en dan kan die hier vast wel mee helpen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi melissavv,

Het is onder bepaalde voorwaarden mogelijk om de incassodatum aan te passen. Via het forum kan ik dit echter niet voor je regelen. Neem hiervoor even contact op met onze klantenservice via telefoon, Facebook of Twitter. Mijn collega's helpen je graag verder.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Sharon wrote:
Hoi melissavv,

Het is onder bepaalde voorwaarden mogelijk om de incassodatum aan te passen. Via het forum kan ik dit echter niet voor je regelen. Neem hiervoor even contact op met onze klantenservice via telefoon, Facebook of Twitter. Mijn collega's helpen je graag verder.


Oh top, goed om te weten!
Dat zal ik zeker gaan onthouden, mochten er nog andere mensen met zo'n vraag komen.

Bedankt voor de aanvullende informatie Sharon.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het nog gelukt melissavv met het aanpassen van de incassodatum?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic