SuzanneS

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Betaal SMS aanzetten

Hee!

Er is hier een topic voor geweest, en het is precies hetzelfde probleem als wat ik heb, alleen heb ik niet dezelfde instellingen op mijn telefoon en heb ik dus geen idee wat ik moet doen. Ik heb een Samsung Galaxy S5.

Het probleem is dat ik per ongeluk "niet toestaan, nooit meer weergeven" heb aangeklikt in plaats van "toestaan" nu kan ik dus geen "betaalde" berichten meer versturen naar sms-diensten zoals 3030

Ik hoor graag of iemand weet hoe ik de betaalde smsjes weer kan versturen!
12 Reacties 12
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes


Je bedoelt premium messages.

Ga naar settings -> Applicatie beheer / manager - > swipe boven aan naar all -> kies de sms / messages app

En dan onder permissies staat iets van: Send premium sms van to >
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
SuzanneS, is het nog gelukt?
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Mocht er binnen 48 uur geen nieuwe reactie komen, dan zullen we dit topic sluiten.
SuzanneS
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Excuses voor het late antwoord!
Nee het is niet gelukt helaas, bij machtigingen staat niks over premium sms ...
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
SuzanneS , als ik het goed begrijp volg je de stappen die NetwerkFreak aangaf, maar zie je dan de optie Premium SMS er niet bij staan? Dat is vreemd, deze zou er altijd tussen moeten staan. Kun je het eens via een andere weg proberen?

Apps -> selecteer de Berichten-app en sleep deze naar het "app-info" icoon boven aan het scherm -> scroll naar beneden naar "permissions" of "machtigingen" -> klik op "This app may charge you money: Send premium SMS" (ik vond helaas alleen de Engelse tekst, maar als je het ziet zal het voor zich spreken denk ik) -> Selecteer de gewenste optie, je kunt hier aangeven of je Premium SMS altijd wilt toestaan of dat je elke keer gevraagd wilt worden voordat je de sms stuurt.

Hopelijk lukt het op deze manier wel. Zo niet, raad ik je aan even langs een Vodafone winkel te gaan zodat ze met je kunnen meekijken in de instellingen.
SuzanneS
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hee!

Helaas zie ik niks staan wat hiermee te maken heeft... Ik zal dan toch maar even langs de winkel gaan! Bedankt voor de hulp in ieder geval!
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
SuzanneS , graag gedaan. Laat je nog even weten of het uiteindelijk gelukt is?
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
SuzanneS , is het nog gelukt met hulp in de winkel? 🙂
SuzanneS
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb helaas nog geen tijd gehad langs de Vodafone winkel te gaan, maar zodra ik langs ben geweest zal ik wat laten weten!
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
SuzanneS , is het nog gelukt om langs de winkel te gaan?
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Mocht er binnen 48 uur geen nieuwe reactie komen, dan zullen we het topic sluiten.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic