Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes

Beta testers gezocht voor onze nieuwe App

Hallo allemaal!

Ons team van App developers werkte de afgelopen maanden aan een geheel nieuw design en nieuwe functionaliteiten van de My Vodafone App. Voordat we deze compleet vernieuwde App lanceren, willen we graag een aantal klanten om hun mening vragen. We zijn op zoek naar een aantal enthousiaste Vodafone klanten om het design, de user interface en het gemak dat de App biedt te testen en beoordelen.

Lijkt het jou leuk om de nieuwe My Vodafone app te gebruiken en testen voordat hij te downloaden is in de App Store? Geef dan in een reactie op dit topic aan waarom we jou als beta-tester moeten kiezen. We maken een selectie uit de leukste inzendingen.

De voorwaarden om deel te kunnen nemen zijn:


  • Je bent particuliere Vodafone klant (Prepaid / Abonnement)
  • Je bent bereid om feedback te geven en hierover te discussiëren met andere testers
  • Je bent bereid om een aantal gegevens met ons te delen, zoals je mobiele nummer en e-mail adres (zodat we de app naar je toe kunnen sturen)
  • Je hebt een iPhone 4 of nieuwer (de testversie is momenteel alleen beschikbaar voor iOS)
  • Je bent tussen 16 december en 6 januari beschikbaar om met regelmaat feedback te geven via een speciale sectie in het Vodafone forum
  • Ga je tijdens deze periode naar het buitenland? Dan is dat een pré
  • Je kunt deelnemen met één 06-nummer, we accepteren geen dubbele inschrijvingen

We zien jullie inschrijvingen graag tegemoet vóór 12 december.
48 Reacties 48
mtlheuvel

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben gebruik de app regelmatig en ben erg benieuwd naar nieuwe mogelijkheden en denk daarin graag mee. Buitenland komt voor elkaar;)
pyteranne

Liefhebber
  • 32Posts
  • 1Oplossingen
  • 15Likes
Ik wil hier ook aan meedoen! Hoe krijg je hier dan bericht van?

Groet
Pyteranne
Agaron

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik wil hier ook graag aan deelnemen. Kom regelmatig in Duitsland tevens ontwikkel ik de iOS applicatie van een grote internet provider in Ierland. Lijkt me leuk om jullie app te testen en feedback te geven.
Jochen
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
Bedankt voor alle reacties! De inschrijving is nu gesloten. We zullen zo spoedig mogelijk bekend maken wie er mogen deelnemen aan de Beta-test. De namen zal ik bekendmaken in een bericht in dit topic. De vervolg instructies zal ik daarna versturen via privébericht naar de gekozen deelnemers.

To be continued... 😉
Jochen
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
Goed nieuws! Alle mensen die gereageerd hebben in dit topic mogen deelnemen. 😄
De deelnemers ontvangen vandaag meer informatie als privébericht.

@franklin @baswevers @DominicHuls @Marijnt @NCK @paulgr @mitchell2805 @lars_93 @rebekkaheysteeg @LiesbethB
Jochen
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
Jochen
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
Jochen
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
Jochen
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
Goed nieuws! Alle mensen die gereageerd hebben in dit topic mogen deelnemen. 😄
De deelnemers ontvangen vandaag meer informatie als privébericht.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic