Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes

Beta testers gezocht voor onze nieuwe App

Hallo allemaal!

Ons team van App developers werkte de afgelopen maanden aan een geheel nieuw design en nieuwe functionaliteiten van de My Vodafone App. Voordat we deze compleet vernieuwde App lanceren, willen we graag een aantal klanten om hun mening vragen. We zijn op zoek naar een aantal enthousiaste Vodafone klanten om het design, de user interface en het gemak dat de App biedt te testen en beoordelen.

Lijkt het jou leuk om de nieuwe My Vodafone app te gebruiken en testen voordat hij te downloaden is in de App Store? Geef dan in een reactie op dit topic aan waarom we jou als beta-tester moeten kiezen. We maken een selectie uit de leukste inzendingen.

De voorwaarden om deel te kunnen nemen zijn:


  • Je bent particuliere Vodafone klant (Prepaid / Abonnement)
  • Je bent bereid om feedback te geven en hierover te discussiëren met andere testers
  • Je bent bereid om een aantal gegevens met ons te delen, zoals je mobiele nummer en e-mail adres (zodat we de app naar je toe kunnen sturen)
  • Je hebt een iPhone 4 of nieuwer (de testversie is momenteel alleen beschikbaar voor iOS)
  • Je bent tussen 16 december en 6 januari beschikbaar om met regelmaat feedback te geven via een speciale sectie in het Vodafone forum
  • Ga je tijdens deze periode naar het buitenland? Dan is dat een pré
  • Je kunt deelnemen met één 06-nummer, we accepteren geen dubbele inschrijvingen

We zien jullie inschrijvingen graag tegemoet vóór 12 december.
48 Reacties 48
franklin

Stamgast
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes
Ik wil wel beta-testen. Aangezien ik zelf ook iOS-developer ben (wellicht dat sommigen mijn app Buienalarm bijvoorbeeld kennen) zou ik wellicht wat nuttige feedback kunnen geven. 🙂

Is het nu alleen een iPhone-versie of wordt het een universele app?
Jochen
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
Mooi om te horen Franklin! Leuk 😄
De beta test is alleen voor iPhone, maar we zullen de uiteindelijke versie ook op andere platforms uitrollen.
RubenDV

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Jochen,

graag zou ik ook participeren in deze beta-test, ik ben echter wel medewerker (winkel) en heb een Business Phone A abonnement.. Gaat dat werken?

Ruben

Jochen
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
@RubenDV De test werkt alleen met particuliere abonnementen, dus helaas kun je niet deelnemen met een Business Phone abonnement 😞
baswevers

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik doe graag mee met de test met mijn iPhone en ik heb tenminste een dagje buitenland in deze periode.
Jochen
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
@baswevers Nice! Ik zet je er op de lijst van geïnteresseerden bij. ^^
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Graag wil me inschrijven als beta tester ????
Het lijkt me leuk de nieuwe features te testen en feedback te geven om een top app te kunnen aanbieden 🙂
Marijnt

Meedenker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ik wil de App ook testen, heb alleen geen dagje in het buitenland in de planning
NCK

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik wil me mij deze aanmelden voor de test.

Ben niet (gepland) in het buitenland maar kan me inzetten voor het uittesten van de App.
paulgr

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Count me in 🙂
Wellicht zelfs nog één of meerdere dagen in het buitenland gedurende die periode.
mitchell2805

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zou graag mee willen doen met mijn iPhone. Ik ben kritisch, perfectionistisch en zit in de genoemde periode een weekje in Spanje waar ik wat Blox kan testen. Het lijkt mij leuk om iets bij te dragen aan de app.
lars_93

Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Vodafone,

Ik zou graag mee doen aan het beta testen!

Ik de periode reis ik vaak tussen België en Nederland en daarnaast ben in de laatste 'testweek' ook nog in Zwitserland te vinden.

Daarnaast gebruik ik de huidige Vodafone app vaak en vraag me soms wel 's af hoe het anders zou kunnen!

Groet, Lars
rebekkaheysteeg

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo!

Ik wil mij ook graag aanmelden om de nieuwe app te testen (nog net op tijd :))
Ik gebruik de huidige app van Vodafone heel vaak en ik ben benieuwd wat jullie voor nieuw ontwikkeld hebben.
Ik zit tijdens deze periode 4 dagen in Parijs en misschien ook nog een paar dagen in Londen.

Ik hoor het wel!


LiesbethB

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik wil graag testen. Woon in de grensstreek dus is het voor mij geen probleem even over de grens naar Duitsland te gaan.
Groeten
Liesbeth
President

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes


Het lijkt me een uitdaging om voor jullie de app te testen!

Ik ben erg kritisch en ik heb oog voor detail!

Ik zit komende periode in brussel parijs en dusseldorf...

Groeten en veel succes!
Remk000

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik wil me opgeven, ik heb een iPhone 5S dus dat is in ieder geval een punt, ben niet van plan naar het buitenland te gaan maar ben wel bereid feedbacks te geven
lusianajansen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Jochen,

Ik wil ook graag testen!
Ik voldoe aan alle voorwaarden 😉

Groetjes,
Lusiana
Imken

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik wil ook wel testen. Gezien ik aan de Duitse grens woon, ben ik daar regelmatig voor boodschappen e.d. Hopelijk is dat 'buitenland' genoeg. 🙂
reintjuh1989

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lijkt me heel cool om jullie te kunnen helpen met testen van een nieuwe app. 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic