JoBoonstra

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bestelling

Hallo,

De door mij, via de winkel, bestelde telefoonhoes voor mijn Huawei p10 zou vorige week vrijdag bij mij bezorgd worden. Ik heb echter nog niets ontvangen en kan met mijn ordernummer niet de status van de bestelling zien. Door een medewerker van uw klantenservice werd mij aangegeven dat het hoesje in de winkel zou zijn bezorgd. Dus ik weer naar de winkel, was er ook al drie keer geweest om een abonnement te kunnen nemen. Hoewel van goede wil kon de winkelbediende mij niet helpen, er was geen hoesje bij de winkel bezorgd. Hij probeerde, via de klantenservice duidelijkheid te verkrijgen maar werd net als ik gisteren van de éne afdeling naar de ander gestuurd zonder resultaat.

Mijn vraag is nu of u informatie kunt verschaffen omtrent mijn bestelling en kunt zorgen voor een snelle levering.

Daarnaast heb ik op de beschermfolie van mijn nieuw bij u aangeschafte Huawei P10, nogal wat krassen. Hierdoor bestaat bij mij het vermoeden dat ik geen nieuw maar een refurbished toestel heb gekregen. Op zich niet zo’n probleem maar dan zou de prijs anders moeten zijn. Op zijn minst zou er een nieuwe beschermfolie geleverd moeten worden.

Ik ben naar Vodafone overgestapt, vooral, om reden dat er bij mijn vorige provider te veel fout ging. Helaas is het begin bij Vodafone niet erg hoopgevend.

Betreffende de medewerkers waarmee ik contact gehad heb, ben ik wel tevreden. Zij hebben hun best gedaan. Ik eerder dat er in het systeem en de communicatie dingen fout gaan.

Hoor graag z.s.m. van u.

Met vriendelijke groet,

Edit: privégegevens verwijderd door moderator.
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi

Jeetje er gaat wat mis als ik jouw ervaring lees. Dit is natuurlijk niet de bedoeling.
Ik wil je vragen om hierover te bellen met 0800-0560. Je komt dan uit bij mijn collega's van status order. Zij gaan over het l3veren van bestellingen.

Vanuit hier kan ik helaas niet in de systemen. Dit is omdat wij vanuit hier geen persoonsgebonden gegevens inzien. Dit is oa ivm jouw privacy.

Tevens kun je ook bij de desbetreffende collega's de situatie uitleggen over de beschermfolie. Normaal gesproken moet het dan terug gestuurd worden. Als het goed is, zat er ook een retouneerformulier bij.


Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic