GeertV

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bestelling

Oke bedankt
3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12296Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi GeertV
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Mooi dat je bij Vodafone je bestelling hebt gedaan voor een nieuwe telefoon. Om te controleren dat het allemaal goed gaat kan je beter contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of via een chat te starten met de klantenservice. Deze mensen kunnen namelijk in het systeem voor je kijken wat er aan de hand is en waarom deze is geannuleerd.

Laat nog even weten hoe het is afgelopen, bedankt!

(dit is een klanten helpt klanten community, daarom verwijs ik je naar de klantenservice van Vodafone, wij klanten kunnen niet in het systeem kijken)
Energieboy
Expert
Expert
  • 12296Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes
Niet handig om je vraag over te schrijven met Oke bedankt
Nu is het niet meer duidelijk wat je wilde vragen 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic