Petertje11

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bestelling

Beste Vodafone

ik heb 15 mei mijn abbonement verlengd met een nieuw toestel.

daarbij heb ik op jullie site gelijk een beschermhoesje besteld.

het toestel was binnen een paar dagen al geleverd.

maar het hoesje is nog steeds niet geleverd.

weet u soms hoe dit komt?

met vriendelijke groet 

Peter de Jongh

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 37Posts
  • 9Oplossingen
  • 12Likes

Hi Peter,

Heb je inmiddels contact gehad met één van mijn collega's en antwoord op je vraag?
Je hebt helaas geen gegevens ingevuld in je profiel waarmee ik je bestelling zou kunnen opzoeken, anders had ik het even nagekeken voor je.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Petertje11 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Geen idee hoe dit komt, dit zou je kunnen vragen afdeling accessoires van Vodafone. Die zijn op werkdagen bereikbaar via het nummer 088-8009845 (op werkdagen van 09:00 / 17:00 uur). Misschien is het hoesje uitverkocht en kopen ze die in en sturen ze hem dan pas door??

Weet het niet hoor, maar het beste wat je kan doen is het nummer bellen en dan kunnen ze je wel helpen met. het antwoord. 

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 37Posts
  • 9Oplossingen
  • 12Likes

Hi Peter,

Heb je inmiddels contact gehad met één van mijn collega's en antwoord op je vraag?
Je hebt helaas geen gegevens ingevuld in je profiel waarmee ik je bestelling zou kunnen opzoeken, anders had ik het even nagekeken voor je.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic