13thclone

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bestelling verkeerd, nu geannuleerd maarrrrrrr

Ik heb enkele dagen geleden mijn abonement verlengd en ge-upgrade naar het nieuwe red-3 abbonement, alleen heb ik hierbij de verkeerde telefoon uitgekozen. Na even zoeken bleek dat ik de order moest annuleren en na 3 dagen opnieuw moest invoeren. Ik dus bellen, het zou allemaal geregeld worden en ik zou een confirmatie van de annulering krijgen. Deze confirmatie bleef alleen uit.

Nu 3 dagen later zie ik dat mijn nieuwe vervaldatum in 2016 ligt, ik een red-3 abbonement heb waar ik nog elke maand extra bijbetaal voor een telefoon die ik heb geannulleerd en dus niet heb ontvangen. Nu kan ik dus geen nieuwe telefoon uitzoeken en zit ik vast aan dit abbonement, zeer vervelend, na even gebeld te hebben met vodafone zouden ze de boel nu wel goed annuleren. Maar hiervan heb ik nog geen confirmatiemail gekregen, hetgeen mij enigszins zorgen baart. Daarom vraag ik het maar even op dit forum hoe dit nu precies verder in zijn werk gaat en of ik nog mischien wat stappen moet zetten.
3 Reacties 3
13thclone
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
3 weken? dat is echt lang, jammer dat dat zo geregeld is nu zit ik dus 3 weken zonder telefoon en met een abbonement waar ik nu dus niks mee kan.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
@13thclone 3 weken zou een annulering eigenlijk absoluut niet mogen duren, maar een aantal werkdagen gaat er zeker overheen ja.

Wat betreft het abonnement dat je niet kunt gebruiken, heb je wel nog een toestel? Daarin kun je je nummer uiteraard gewoon gebruiken. Als dat nodig is kunnen mijn collega's van de klantenservice ook altijd iets met je regelen mbt een sim, als je bv wel al een andere maat sim gekregen hebt die nu niet past.
BrunoSchulz

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit verhaal komt me helaas maar al te bekend voor. Ook bij mij duurde de annulering van een onjuiste bestelling ruim (!) drie weken. Medewerkers van het callcenter beloofden me steeds het voor me te regelen en dat zou dan een dag of drie duren, maar na die drie dagen kon ik dus telkens weer opnieuw bellen aangezien er nog niets was veranderd. Erg frustrerend om zo aan het lijntje te worden gehouden! Uiteindelijk kwam het in orde, maar ik heb dus wel ruim drie weken veel te veel betaald door het wanpresteren van Vodafone. Nooit enige vergoeding voor gehad! Ik begrijp best dat er soms fouten worden gemaakt, maar dat een bedrijf als Vodafone nog met zo'n ouderwets slecht callcenter werkt vind ik onbegrijpelijk.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic