Ik heb enkele dagen geleden mijn abonement verlengd en ge-upgrade naar het nieuwe red-3 abbonement, alleen heb ik hierbij de verkeerde telefoon uitgekozen. Na even zoeken bleek dat ik de order moest annuleren en na 3 dagen opnieuw moest invoeren. Ik dus bellen, het zou allemaal geregeld worden en ik zou een confirmatie van de annulering krijgen. Deze confirmatie bleef alleen uit.
Nu 3 dagen later zie ik dat mijn nieuwe vervaldatum in 2016 ligt, ik een red-3 abbonement heb waar ik nog elke maand extra bijbetaal voor een telefoon die ik heb geannulleerd en dus niet heb ontvangen. Nu kan ik dus geen nieuwe telefoon uitzoeken en zit ik vast aan dit abbonement, zeer vervelend, na even gebeld te hebben met vodafone zouden ze de boel nu wel goed annuleren. Maar hiervan heb ik nog geen confirmatiemail gekregen, hetgeen mij enigszins zorgen baart. Daarom vraag ik het maar even op dit forum hoe dit nu precies verder in zijn werk gaat en of ik nog mischien wat stappen moet zetten.