FamkeR

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bestelling uitverkocht of niet?

Ik heb 15 dec een Samsung Galaxy s9 besteld. Ik kreeg 21 december een melding dat deze helaas vertraagd geleverd zou worden in week 1.

Vandaag gebeld met de klantenservice, die vertelden mij dat de telefoon niet meer geleverd gaat worden. Een paar uur later kreeg ik een sms'je dat de telefoon het einde van deze week geleverd gaat worden.

Ik weet niet wie ik moet geloven en wat ik nu moet doen. Ik wil graag deze telefoon en liever geen andere. Maar als de klantenservice gelijk heeft kan ik nog lang wachten. Aan de andere kant, als ik het sms'je moet geloven kan ik beter nog even wachten.

Ik hoop dat iemand mij goede raad kan geven hier want ik weet het even niet meer...
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi FamkeR

Welkom op de Community!

Ik kan mij voorstellen dat je de telefoon zo snel mogelijk wilt hebben.
Als het goed is, heb je ook een track & trace code ontvangen via mail of sms.Vanuit hier kan ik helaas niet met je meekijken wanneer de telefoon wordt geleverd.
Wegens privacy redenen kunnen wij vanuit hier niet in de systemen.

Mijn collega's van de afdeling status order (0800-0560) kunnen met je meekijken naar de levering en wanneer deze binnen komt.
De sms geeft aan wanneer hij geleverd gaat worden. In dit geval zou ik persoonlijk afwachten tot dat moment en anders contact opnemen met mijn collega's.
Laat je weten of je hem hebt ontvangen?

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi FamkeR

Welkom op de Community!

Ik kan mij voorstellen dat je de telefoon zo snel mogelijk wilt hebben.
Als het goed is, heb je ook een track & trace code ontvangen via mail of sms.Vanuit hier kan ik helaas niet met je meekijken wanneer de telefoon wordt geleverd.
Wegens privacy redenen kunnen wij vanuit hier niet in de systemen.

Mijn collega's van de afdeling status order (0800-0560) kunnen met je meekijken naar de levering en wanneer deze binnen komt.
De sms geeft aan wanneer hij geleverd gaat worden. In dit geval zou ik persoonlijk afwachten tot dat moment en anders contact opnemen met mijn collega's.
Laat je weten of je hem hebt ontvangen?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, geen reactie.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic