jeffjeff

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bestelling staat al dagen op "Je bestelling wordt momenteel ingepakt"

Goedemiddag, ik had een tijdje geleden een bestelling geplaatst voor de nieuwe Apple Watch, nu heb ik al het papierwerk al wel in de mail ontvangen maar staat de bestelling zelf al wel dagen op "Je bestelling wordt momenteel ingepakt".  Is dit normaal? Wanneer kan ik de levering verwachten?

Bestelnummer: 489456941

5 Reacties 5
xJBx

Gedreven Raadgever
  • 138Posts
  • 8Oplossingen
  • 43Likes

Een Vodafone medewerker komt binnen kort langs om je hier naar te kijken.

Zorg in de tussen tijd even dat je persoonlijke informatie in je profielinstellingen staan, dan weet de Vodafone medewerker wie u bent en dan kunnen ze meteen kijken voor je. Je kunt HIER je informatie invullen.

jeffjeff
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Thanks! 

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 94Posts
  • 8Oplossingen
  • 16Likes

Hey @jeffjeff! Voor de boekhouding is het altijd handig dat de papieren al gedeeld zijn. Nu het product nog en je kunt ervan genieten! We kijken graag met je mee wat de status is rondom je Apple Watch.

Als ik het product opzoek, wordt er vermeld dat de levertijd wat langer is. Heb jij recent nog een sms van ons gehad rondom de Watch? Er moeten namelijk updates verzonden zijn. Zodra er meer bekend is rondom het bezorgen, volgt hiervan een sms. 

jeffjeff
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Ryan, nee geen nieuwe updates gehad. Ik zou gisteren een sms moeten krijgen volgens de klantenservice maar dit is niet gebeurt. 

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 94Posts
  • 8Oplossingen
  • 16Likes

Helder! @jeffjeff Ik heb hier een direct telefoonnummer van de afdeling die over de orders gaan. Dat is 0362052142. Ik zelf kan niet meer zien dan ''Langere levertijd'' en rondom de sms'jes heb ik ook geen oplossing. De afdeling status order kan je meer duidelijkheid geven wanneer je de Apple Watch kunt verwachten. Ze zijn al sinds 8:00 geopend en sluiten weer om 20:00. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic