Jmhere

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bestelling s7

Goede avond,

22 februari heb ik mijn abonnement bij Vodafone verlengd en daarbij een Samsung Galaxy s7 edge white genomen.
Ik heb telefonisch een contract afgesloten en daarmee dacht ik dat het geregeld was , maar even geleden kreeg ik van Vodafone dit mailtje:

Beste meneer/mevrouw ''. '',

Helaas is het niet mogelijk om uw bestelling te plaatsen omdat de Samsung galaxy S7 zilver niet leverbaar is.
Wij hebben wel de witte, goud of zwart voor u?
Het zou eventueel wel kunnen dat ze deze in de winkel hebben.

Als u een andere kleur wilt dan zou ik de bestelling opnieuw voor u kunnen plaatsen.
Graag zie ik uw reactie tegemoet.


Met vriendelijke groet,

--------:

Senior Agent SWAT team
Vodafone Libertel BV
Email:---



Ik vind dit heel vreemd aangezien ik dus geen zilveren galaxy s7 heb besteld en de s7 en s7 edge nog niet eens in de winkel beschikbaar zijn , Is dit Misschien een phising mail ?

Met Vriendelijke Groet,

Justin

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Helemaal goed 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Allereerst welkom op het forum. Zou ik je mogen vragen om de naam te verwijderen en het e-mail adres. Dit ivm de privacy van onze collega's.
Vanuit hier kunnen wij niet controleren of er een telefoon op voorraad is papier. Het beste kun je hiervoor bellen met 0800-0560
Als de telefoon niet op voorraad is proberen ze inderdaad contact op te nemen via tel of mail. Waarschijnlijk heeft of mijn collega een typefout gemaakt en bedoelt ze de white. Maar daarvoor kun je het beste bellen of terug mailen. Dit is geen phishing mail, anders had ze ook niet geweten dat je een bestelling had gedaan 🙂
Jmhere
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ten eerste dankjewel!

Ik heb de naam en E-mail verwijderd en zal straks het nummer dat je hier neergezet hebt gaan bellen, alvast bedankt!


Anonymous
Niet van toepassing
Helemaal goed 🙂
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic