pica-talitos

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bestelling plus verlenging

Ik ben de afgelopen jaren al tevreden klant. Nu heb ik verlengd met ( bestelling..... ) een nieuw toestel. Ik had een red Together die ik deelde met mijn dochter en zoon. Graag wil ik mijn nieuwe abonnement ook weer delen met deze bestaande nummers:.... 

Mijn verlengde nummer is: 06-. En de bankrekening blijft hetzelfde.

Mvg

T. Hauwert 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hallo @pica-talitos 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat leuk dat je je abonnement wil verlengen bij Vodafone. Dit is echter niet het kanaal om je abonnement te kunnen verlengen. Hiervoor moet je echt contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of zelf online je abonnement verlengen

Mocht je hierover nog vragen hebben dan kan iemand van Vodafone je helpen maar het snelst is bellen met de klantenservice of online verlengen. Hopende dat ik je hiermee heb kunnen helpen. Heb je nog vragen, stel ze hier gerust 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hallo @pica-talitos 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat leuk dat je je abonnement wil verlengen bij Vodafone. Dit is echter niet het kanaal om je abonnement te kunnen verlengen. Hiervoor moet je echt contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of zelf online je abonnement verlengen

Mocht je hierover nog vragen hebben dan kan iemand van Vodafone je helpen maar het snelst is bellen met de klantenservice of online verlengen. Hopende dat ik je hiermee heb kunnen helpen. Heb je nog vragen, stel ze hier gerust 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @pica-talitos . Welkom hier! 

Ik ben blij dat je geen persoonlijke gegevens in je bericht hebt (of dat je deze al weggehaald hebt) ^^. Als je wilt, kan ik je eventueel helpen bij een bestelling/verlening. Ik weet niet of je inmiddels al op een andere manier contact gehad hebt, of dat ik je nog kan helpen? Je mag me altijd een privébericht sturen. Dan zie ik het alleen en ik werk voor VodafoneZiggo. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic