Hakan83

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bestelling plaatsen lukt niet

Bestelling plaatsen op friends and family lukt maar niet. Ik krijg na afronden steeds een email met "kunnen wij je ergens mee helpen?". Bellen is geen optie, ik werk op die tijden van callcenter. Hoe kan ik de bestelling af laten ronden?
8 Reacties 8
Anonymous
Niet van toepassing
Welke foutmelding krijg je telkens bij het afronden?
Het beste kun je hier voor bellen met het nummer wat op de webpagina van friends and Family staat. Dit is omdat dit aparte aanbiedingen zijn die alleen via friends and family gaan.
Heb je van te voren wel een kortingscode gekregen?
Hakan83
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het wordt gewoon succesvol afgerond op de site, maar ik krijg dat bevestigingsmailtje achteraf niet. Ik heb 1 keer klantenservice mogen spreken en die gaf aan dat de bestelling niet is doorgekomen.

Het "Bedankt voor je bestelling! Alsjeblieft! Dit is alvast de bevestiging van je bestelling. En nu? Nu hoef je alleen nog maar een paar dagen te wachten terwijl we bezig zijn met je contractaanvraag. Daarna krijg je een verzendbevestiging met Track & Trace code." etc mailtje wel gekregen.

Klantenservice gaf aan nogmaals te plaatsen. Dit heb ik dus gedaan met een nieuwe code en deze keer niet eens een mailtje met bevestiging. Dit alles terwijl de site tijdens de bestelling geen foutmelding geeft.

De bestelling wil gewoon niet doorkomen..
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Soms kan het wat langer duren voordat je een bevestiging krijgt. Heb je inmiddels wel iets ontvangen?
Hakan83
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee, helaas
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
In dat geval raad ik je aan om even contact met ons op te nemen via Facebook of Twitter. Dan kijken mijn collega's graag even met je mee.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic