Niels1205

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bestelling op verkeerde adres bezorgd

Op 24 April heb ik mijn abbo verlengt en een nieuw toestel uitgekozen via de webshop.
direct na het plaatsenvan de bestelling kwam ik er achter dat mijn oude woonandres nog bij vodafone bekend is.

Ik heb direct de klantenservce gebeld , deze meneer zou het persoonlijk in orde maken dat het goede adres zou worden ingevoerd.

op 2 mei erachter gekomen dat vodafone toch op het verkeerde adres zou gaan leveren.
4 mei levering op het verkeerde adres
veelvuldig met de klantenservice moeten bellen en het verhaal heel vaak moeten uitleggen.

telefoon is dus vanaf nu vermist en er is een op 17mei vermissingscase aangemaakt.

vorige week weer eens met de klantenservice gebeld, toestel was boven water en zou weer worden opgestuurd.

vandaag mail gekregen van vodafone , bestelling verstuurd. en wat schetst mijn verbazing weer naar het verkeerde adres!!

dus nu 6 weken verder , ongeveer 10 telefoontjes verder een hoop mooie woorden van vodafone en nog steeds niets!!wat een gepruts!

moet ik nu weer 6 weken wachten ???

*edit moderator: titel aangepast*
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Ai, dit is inderdaad een blunder Niels1205;
Op deze manier krijg jij je telefoon niet binnen. Echter vanuit hier kan ik je niet verder helpen omdat het forum bedoeld is voor tips and tricks voor en door forumleden. Zie hiervoor ook de board regels voor. Tevens worden hier ook geen privacy gegevens gedeeld.

Ik raad je helaas toch weer aan om hiervoor contact op te nemen met de klantenservice. Zij dienen dit in orde te maken. (Laat dan ook meteen het goede adres in jouw profiel zetten).

Ik hoop voor je dat het snel wordt opgelost zodat jij je telefoon in ontvangst kan nemen.

Groetjes stevied86
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@Niels1205, wat jammer om te lezen! Ik heb je bericht even verplaatst en de titel aangepast zodat het onderwerp duidelijk is. Het forum is geen geschikt medium voor individuele klantvragen, hiervoor kun je je inderdaad het beste wenden tot de klantenservice. Ik sluit je bericht daarom. Hopelijk heb je de telefoon snel in huis!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic