Dufke

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bestelling nieuwe klant

Heb op 16 april een bestelling geplaatst (abo + telefoon) maar deze nog niet ontvangen (14 dagen bedenktijd zijn dus voorbij). Ondertussen heb ik 5x (telefonisch) contact gehad met vodafone (in totaal 90+ minuten in de wacht) zonder resultaat. Ik denk dat ik me vergist heb in deze organisatie; Kan ik mijn bestelling/abonnement nog annuleren?

Aangezien ik weet dat de realiteit is dat bedrijven met een omvang van Vodafone zowaar een actieve haat tegen hun klanten koesteren, weet ik nu niet of ik Vodafone moet verachten of bewonderen dat dat sentiment zo duidelijk doorschemert in hun beleid. Daarnaast is het overduidelijk dat ze hun werknemers ook al geen warm hart toedragen gezien de standaard wachttijd van 15 minuten. Of zitten die arme stakkers ondertussen ook al bij teleperformance ondergebracht?

Een sympathieke schouderklop met een blik van begrip aan de lezer van dit bericht, werkzaam voor Vodafone; Toen ik er 15 jaar geleden zat was het al slopend... Maar als ik dit zie? Hang in there! These days there's no shame in opting for social security.
4 Reacties 4
Blokkade

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dufke schreef:
Heb op 16 april een bestelling geplaatst (abo + telefoon) maar deze nog niet ontvangen (14 dagen bedenktijd zijn dus voorbij). Ondertussen heb ik 5x (telefonisch) contact gehad met vodafone (in totaal 90+ minuten in de wacht) zonder resultaat. Ik denk dat ik me vergist heb in deze organisatie; Kan ik mijn bestelling/abonnement nog annuleren?

Aangezien ik weet dat de realiteit is dat bedrijven met een omvang van Vodafone zowaar een actieve haat tegen hun klanten koesteren, weet ik nu niet of ik Vodafone moet verachten of bewonderen dat dat sentiment zo duidelijk doorschemert in hun beleid. Daarnaast is het overduidelijk dat ze hun werknemers ook al geen warm hart toedragen gezien de standaard wachttijd van 15 minuten. Of zitten die arme stakkers ondertussen ook al bij teleperformance ondergebracht?

Een sympathieke schouderklop met een blik van begrip aan de lezer van dit bericht, werkzaam voor Vodafone; Toen ik er 15 jaar geleden zat was het al slopend... Maar als ik dit zie? Hang in there! These days there's no shame in opting for social security.
Je zou toch denken dat de bedenktijd pas ingaat op het moment dat er daadwerkelijk iets geleverd is dan behalve de wanprestatie? Ik zou, aangezien er niks geleverd is, de bestelling per mail annuleren en ook aangeven waarom.
De vraag is wel of het toestel op voorradig stond op het moment dat jij je bestelling plaatste. Je maakt aanzienlijk minder kans wanneer je een iPhone 9s heb besteld natuurlijk.????????
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi Dufke, ik begrijp dat dit geen leuke ervaring is. Via het forum kunnen we echter niet helpen. Het Forum is namelijk bedoeld voor en door klanten en je bericht hierover kan niet worden opgelost door onze community. Zie ook de huisregels. Toekomstige berichten waar onze community je wel mee kan helpen zijn natuurlijk welkom. Dit topic zal binnenkort worden gesloten.
Dufke
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou kun je wel smugly naar de huisregels verwijzen, maar als vodafone %$&*#@^ heeft aan haar klanten (en werknemers) heb ik natuurlijk een beetje %$&*#^ aan die huisregels (nu jah, niet helemaal; zie de toegepaste cencuur. You're welcome).

En wat moet een mens anders als je (ondertussen) 7x 15+ minuten in de wacht staat zonder enig resultaat en vragen via email simpelweg niet beantwoord worden?
Ik had een pre-order telefoon en die zou ik op 19 april moeten hebben ontvangen; Een selling point waar jullie gretig aan mee deden... Het is nu 14 mei en nog geen leverdatum. Maar goed, hier kan niets gedaan worden dus ik ga maar weer een uur uittrekken om iemand te spreken die ook geen idee heeft en ook niets kan oplossen.

Toedles!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic