TomSch

Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bestelling kwijt?

Ik heb een vraagje over de status van mijn bestelling.
Ik heb2 weken geleden een Samsung S8 besteld, deze vervolgens opgehaald bij een PostNL ophaal punt en ik ben vervolgens blij naar huis gegaan.
Thuis kwam ik er helaas achter dat dit niet de kleur was die ik had gewild en ben hiermee naar de dichtsbijzijnde Vodafone winkel gegaan.
Hier heb ik mijn telefoon laten retouneren, met de boodschap dat het wel 2 weken ging duren voor ik de juiste telefoon binnen zou hebben, helaas.

Dit is inmiddels bijna 2 weken geleden en ik heb nog helemaal niks gehoord van Vodafone, ik kan ook nergens iets vinden over de status van mijn bestelling. Wat kan ik doen?

Met vriendelijke groet,
Tom.
3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
TomSch, wat jammer dat het al langer duurt. Bel even met onze orderstatus afdeling via 0800-0560 (gratis). Zij kunnen dit voor je nakijken.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic