serdal1981

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bestelling informatie

Hallo ik heb een abonement aanvragd ik heb nog niks gehoord alla vanaf maandag de ordernummur is 315663051

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 890Oplossingen
  • 1031Likes

Hey @serdal1981 
Leuk dat je een kijkje neemt op de Vodafone Community. Welkom!

Ik kan mij voorstellen dat je staat te popelen om gebruik te maken van je nieuwe abonnement en toestel. Je hebt al een poosje niets vernomen, dus ik ben heb een kijkje achter de schermen genomen. Het vermoeden van @Energieboy klopt. Het zit hem in de BKR-toetsing. Het maandelijks leenbedrag is hoger dan toegestaan, waardoor BKR het afkeurt. Je kunt er in deze situatie wel voor kiezen om de lening te verlagen. Ik raad je aan om hiervoor even contact op te nemen via 0800-0560 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @serdal1981 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit kan misschien te maken hebben met een BKR toetsing?! Geen idee hoor, maar het zou kunnen. Het beste wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice, die mensen kunnen direct voor je zien wat er aan de hand is. Hier op de community kan dit niet omdat we klanten onder elkaar zijn die elkaar helpen.

Er zijn wel Vodafone medewerkers online die komen helpen maar voor deze info is een belletje sneller. Je kan wachten of even bellen  - Als je wacht, vul dan de aanvullende informatie in die Vodafone nodig heeft. Deze kan je invullen bij je profielinstellingen, hier op de community. Meer info over wat je moet invullen en waar, kan je hier vinden

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 890Oplossingen
  • 1031Likes

Hey @serdal1981 
Leuk dat je een kijkje neemt op de Vodafone Community. Welkom!

Ik kan mij voorstellen dat je staat te popelen om gebruik te maken van je nieuwe abonnement en toestel. Je hebt al een poosje niets vernomen, dus ik ben heb een kijkje achter de schermen genomen. Het vermoeden van @Energieboy klopt. Het zit hem in de BKR-toetsing. Het maandelijks leenbedrag is hoger dan toegestaan, waardoor BKR het afkeurt. Je kunt er in deze situatie wel voor kiezen om de lening te verlagen. Ik raad je aan om hiervoor even contact op te nemen via 0800-0560 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic