RoelvanDick

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Bestelling iPhone 15 geannuleerd

Ik heb zojuist mijn bestelling voor de iPhone 15 geannuleerd. Door uitblijven van goede informatie over de bestelling.  Status ontkend,  smsjes wat vervelend we kunnen niet leveren. Site die niet werkt en heb contact van Vodafone zelf. Heb ik zelf weer telefonisch contact gezocht. Vriendelijke werknemer aan de telefoon. De BKR toets zo mij verplichten om 10 euro of minder te betalen per maand. Raar dat het BKR dat berekend ook is het zo dat je dan onder het bedrag van 250 blijft zodat er geen BKR registratie nodig is.  Nogmaals bijzonder dat het BKR dit doet. Ik heb al jaren om de 2 jaar een nieuwe iPhone zonder problemen. En nu zou het niet meer kunnen. Geen negatieve registratie ofzo alleen maar een betere inkomsten. Daarbij komt dat Vodafone zelf geen enkele.manier heeft laten weten dat dit de status onbekend betekend.  Ze nemen geen contact. Op deze manier wil ik geen toestel afnemen. Of een abonnement verlengen. Ga maar eens goed nadenken of mijn Red 2gether met 4 personen wil bij Vodafone moet blijven. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3036Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @RoelvanDick, goedemorgen. 

Wat jammer dat er bij jouw bestelling het één en ander mis is gegaan en je uiteindelijk hebt moeten besluiten om de bestelling met de iPhone 15 te annuleren 😞 Op dit moment kan ik achteraf gezien niet zoveel betekenen om de situatie weer recht te breien, maar ik geef jouw signaal/feedback in ieder geval intern door. Sorry voor het ongemak wat je hebt gehad door deze ervaring.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3036Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @RoelvanDick, goedemorgen. 

Wat jammer dat er bij jouw bestelling het één en ander mis is gegaan en je uiteindelijk hebt moeten besluiten om de bestelling met de iPhone 15 te annuleren 😞 Op dit moment kan ik achteraf gezien niet zoveel betekenen om de situatie weer recht te breien, maar ik geef jouw signaal/feedback in ieder geval intern door. Sorry voor het ongemak wat je hebt gehad door deze ervaring.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic