Wilbert-K

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bestelling hangt vast

Vorige week woensdag zou de simkaart geleverd worden. Maar omdat de opgegeven rekening een vaste laste rekening was, kon er niet gepind worden door de bezorgdienst. De simkaart ging weer mee. Binnen 48 uur zou de bestelling geannuleerd zijn en kon ik hem opnieuw bestellen. Niet dus. Vrijdag gebeld maar hij stond nog geregistreerd als onderweg.
Vandaag weer gebeld. Fout zou liggen bij bezorgdienst. Maar dat bleek niet zo te zijn. Zij hebben donderdag al doorgegeven dat de bestelling geannuleerd was. Het hangt vast in het systeem van Vodafone. Ik kan nog geen nieuwe bestelling plaatsen vanwege de status.
Mijn oude contract met nummerbehoud loopt af op 4 juli. Zegt de medewerker van de cancelation afdeling doodleuk dat de ICT afdeling er mee bezig is, en als ik binnen 5 werkdagen niets gehoord heb, maar weer terugbel. Ja hallo. Dan is het maandag 3 juli. De dag voordat mijn contract afloopt. Ik krijg de simkaart dan nooit meer op tijd in huis. Wat een stom antwoord. En ook geen tegemoetkoming of escalatie. Helemaal niets. Gewoon lekker afwachten.
Dit kan toch niet?
7 Reacties 7
NAC

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Telefoontjes het zelfde. Laten je gewoon stikken. Nooit te bereiken en verzinnen van alles om het probleem maar niet te leggen met de gene die je op de chat hebt als die toevallig eens te bereiken is.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Wilbert-K, welkom op het Vodafone Forum! Ik begrijp je frustratie. Helaas kan ik hierin via het forum weinig voor je betekenen. Wij hebben namelijk geen inzage in klantgegevens. Hopelijk kan het alsnog snel worden opgelost. Dit topic wordt binnenkort gesloten.
Wilbert-K
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Marc,

Het gaat er toch ook niet om of jij wel of niet bij mijn gegevens kan?
Ik wil mijn ervaring en verhaal over Vodafone kwijt. Misschien zijn er nog meer mensen met dit euvel en kan dat betekenen dat er een (structureel) probleem zit bij Vodafone.
Waar is anders een forum voor?

tijskramer

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
eind mei via ziggo m'n abonnement om laten zetten naar vodafone, ziggo abonnement is al stopgezet, maar bestelling vodafone nergens te bekken.......drama
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Wilbert-K,

Natuurlijk mag je je verhaal kwijt. Alleen wat Marc- bedoelde is dat hij je niet verder kan helpen met het volgende probleem, Bestelling hangt vast. Dit ivm klantgegevens die niet op te halen zijn via het forum.

Groet,
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic