Vorige week woensdag zou de simkaart geleverd worden. Maar omdat de opgegeven rekening een vaste laste rekening was, kon er niet gepind worden door de bezorgdienst. De simkaart ging weer mee. Binnen 48 uur zou de bestelling geannuleerd zijn en kon ik hem opnieuw bestellen. Niet dus. Vrijdag gebeld maar hij stond nog geregistreerd als onderweg.
Vandaag weer gebeld. Fout zou liggen bij bezorgdienst. Maar dat bleek niet zo te zijn. Zij hebben donderdag al doorgegeven dat de bestelling geannuleerd was. Het hangt vast in het systeem van Vodafone. Ik kan nog geen nieuwe bestelling plaatsen vanwege de status.
Mijn oude contract met nummerbehoud loopt af op 4 juli. Zegt de medewerker van de cancelation afdeling doodleuk dat de ICT afdeling er mee bezig is, en als ik binnen 5 werkdagen niets gehoord heb, maar weer terugbel. Ja hallo. Dan is het maandag 3 juli. De dag voordat mijn contract afloopt. Ik krijg de simkaart dan nooit meer op tijd in huis. Wat een stom antwoord. En ook geen tegemoetkoming of escalatie. Helemaal niets. Gewoon lekker afwachten.
Dit kan toch niet?