Hi Maartje,
Mijn bestelling is sinds 9 oktober in behandeling: "wordt verwerkt". Het betreft een Red Business Sim Only.
Ik heb op dit moment bij T-Mobile een abonnement. De opzegtermijn is een maand en ik heb nummerbehoud gevraagd. Ik heb geen einddatum opgegeven bij mijn aanvraag bij Vodafone, omdat ik per maand kan opzeggen.
Het is voor mij nu onduidelijk wanneer ik mijn huidig abbo opzeg en wanneer mijn Vodafne abbo start.
Ik heb een paar keer gebeld naar het 0800 nummer, maar daar kan ik twee dingen kiezen: nieuwe bestelling plaatsen of bestelling wijzigen. De tweede keuze verwijst naar internet. Daarop ben ik naar het forum gegaan. Ik heb dus geen contact gehad met iemand van support.
Concrete vraag van mij is wanneer mijn Vodafone abbo begint, zodat ik mijn huidige abbo kan stoppen.
Ik ben bang dat het Vodafone abbo niet start omdat ik mijn huidig abbo niet heb opgezegd en dat het een wacht op het ander.
Vriendelijke groet,
Arjen Simonis