Beste Vodafone,
Ik heb woensdag een bestelling geplaatst bij jullie van een nieuw abonnement, hele proces doorlopen inclusief betalingen. Telefoon is op voorraad, en ik wacht tot mijn bestelling in behandeling wordt genomen. Met name op de mail met de bevestiging en daarin het ordernummer zodat ik mijn bestelling kan volgen.
Inmiddels uit mijn betaalbevestiging het ordernummer gevonden en gepakt. Want ik heb nog steeds geen bevestiging email, en nee ook niet in mijn spam folder.
Gisteren contact gehad op de chat met een Collega Robbert, die mij vertelde dat mijn bestelling op uitlevering staat en ik gisteren en/of vandaag een mail moet krijgen om een levering afspraak te maken.
Op mijn vraag waarom ik dan nog steeds geen bestelbevestiging gehad heb, kwam geen antwoord.
Als ik zelf kijk naar de bestelling status, staat er helemaal geen uitlevering maar wachtend op goedkeuring. Dus wat is er nu wel en wat is er nu niet waar?
Vragen:
1. Waar blijft mijn bestelbevestiging met ordernummer erin?
2. Hoe zit het met mijn status, klopt de status zoals collega Robbert aangaf, of is het nog steeds wachten op goedkeuring.
3. En hoelang duurt normaal dit proces, gaan er weken overheen of hoe zit het?
Ik hoop graag antwoord te ontvangen. Bijgevoegd de status die ik op de website krijg en het transcriptie schrift met een medewerker Robbert van Vodafone.
Moderator edit: screesnhots verwijderd ivm privacy gegevens.