Johan_82

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bestelling gedaan, geen bevestiging of wat dan ook

Hoi!

Ik heb vrijdag een bestelling gedaan met nummerbehoud. Netjes via iDeal betaald, maar heb tot op heden helemaal niets ontvangen. Niet eens een bevestiging of wat dan ook. Nu had ik via de chat vernomen dat het tot maximaal 48 uur kan duren voordat je iets verneemd, maar ik heb dus tot op heden alleen een afschrijving op mijn bankrekening als bewijs.

Euh, komt er nog iets van een terugkoppeling over hoe nu verder of moet ik ineens iets verwachten?
6 Reacties 6
Johan_82
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Even ter extra informatie:

Heb dus ook geen bestelnummer of wat dan ook.
Johan_82
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goed, ook maar even Vodafone gebeld.

Mijn bestelling is wel aangekomen, maar toch ook weer niet? Blijkbaar gaat de verwerking tot wel 14 dagen duren?

Bijzonder verhaal, ik zou bestellingen die door wat voor een technische storing niet goed zijn gegaan direct oplossen? Ik zal het wel even af moeten wachten.
Robina

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik heb contact opgenomen met Vodafone. Ik heb nu 3 verschillende verhalen gehoord.
Versie 1 - is dat de bestellingen door de storing later worden verwerkt, maar binnen een paar dagen. Sorry voor het ongemakt, maar niks aan de hand mevrouw. U heeft tijdens de actie besteld, dus dat herstellen wij.
Versie 2 - is dat jij gehoord hebt dat het tot 14 dagen kan duren.
Versie 3 - door de storing moet de bestelling opnieuw geplaatst worden en kan ik geen gebruik maken van de actie die liep op het moment van de orginele bestelling.
Ik ben van de verkoop afdeling doorverbonden met een andere afdeling (0800 0001, optie 3). Ik sta daar nu al, precies, 23:42 minuten in de wacht! Ik begin spijt te krijgen van mijn beslissing!

----- UPDATE -----

Uiteindelijk na 37 muniten eindelijk iemand aan de lijn gekregen, Blijkbaar bestaad deze storing al 2 weken, maar is er een 'speciaal team' op gezet, omdat er toch meer mensen last van hadden dan in het begin gedacht. Volgende de, overigens zeer vriendelijke telefonischte, gaat dat speciale team vanmiddag (09-01-2017) meer duidelijkheid geven over wat er gedaan wordt met deze foutief verwerkte orders.
Ik ben heel benieuwd.

Mij is aangegeven dat als ik de Samsung actie (een gratis JBL speaker) niet kan opvragen door deze systeemstoring bij Vodafone. Vodafone persoonlijk een JBL speaker zal verstrekken als ik een klachtenformulier invul.

Time will tell. Ik zal update 3 ook plaatsen.
Johan_82
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik hoop wel dat het tijdstip van bestellen aangehouden wordt. Ik heb nog de bestelling gesaan met de eindejaarsactie.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Even een update over de JBL-speaker actie.
Vanwege de diverse storingen rond de jaarwisseling met orders blijft de registratiepagina voor deze actie langer beschikbaar: https://accessoire.vodafone.nl/samsungjbl.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Deze actie is inmiddels voorbij. Het topic wordt binnenkort gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic