Ook ik heb contact opgenomen met Vodafone. Ik heb nu 3 verschillende verhalen gehoord.
Versie 1 - is dat de bestellingen door de storing later worden verwerkt, maar binnen een paar dagen. Sorry voor het ongemakt, maar niks aan de hand mevrouw. U heeft tijdens de actie besteld, dus dat herstellen wij.
Versie 2 - is dat jij gehoord hebt dat het tot 14 dagen kan duren.
Versie 3 - door de storing moet de bestelling opnieuw geplaatst worden en kan ik geen gebruik maken van de actie die liep op het moment van de orginele bestelling.
Ik ben van de verkoop afdeling doorverbonden met een andere afdeling (0800 0001, optie 3). Ik sta daar nu al, precies, 23:42 minuten in de wacht! Ik begin spijt te krijgen van mijn beslissing!
----- UPDATE -----
Uiteindelijk na 37 muniten eindelijk iemand aan de lijn gekregen, Blijkbaar bestaad deze storing al 2 weken, maar is er een 'speciaal team' op gezet, omdat er toch meer mensen last van hadden dan in het begin gedacht. Volgende de, overigens zeer vriendelijke telefonischte, gaat dat speciale team vanmiddag (09-01-2017) meer duidelijkheid geven over wat er gedaan wordt met deze foutief verwerkte orders.
Ik ben heel benieuwd.
Mij is aangegeven dat als ik de Samsung actie (een gratis JBL speaker) niet kan opvragen door deze systeemstoring bij Vodafone. Vodafone persoonlijk een JBL speaker zal verstrekken als ik een klachtenformulier invul.
Time will tell. Ik zal update 3 ook plaatsen.