mamayn

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bestelling geannuleerd?

Hoe Moeilijk is het om bij jullie een abonnement te verlengen via Vodafone Friends and Family.

Op 10 oktober twee bestellingen geplaatst voor twee verlengingen. Ik zou binnen 48 een mail krijgen met het ordernummer. Die moet ik nog steeds krijgen omdat beide bestellingen zoek geraakt zijn bij jullie.

Vervolgens krijg ik maandag een nieuwe mooie aanbieding op Friends en Family. Nogmaals geprobeerd een abonnement te verlengen en nu krijg ik een mail terug dat de bestelling geannuleerd is omdat het abonnement niet verlengbaar is.

Erg vreemd aangezien in My vodafone staat dat het abonnement al verlengbaar is sinds DEC 2013. Vandaag meerdere klantenservices van jullie aan de lijn gehad. Niemand kan een antwoord geven.

Lekkere service is dit Vodafone. Meet dan 10 jaar klant bij jullie en nu wordt je zo behandeld.
Stoom komt uit mijn oren.
2 Reacties 2
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
mamayn, dat is natuurlijk geen prettige situatie! Excuses hiervoor. Helaas kunnen we dit via het forum niet behandelen, het forum is hiervoor namelijk niet bedoeld. Zie ook de huisregels. Ik raad je aan om een klacht in te dienen via deze site. Dan kan je klacht hierover inhoudelijk worden behandeld. Topic zal worden gesloten conform de huisregels.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic