Mehmet32

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bestelling geannuleerd, nu kan ik niet meet verlengen.

Ik had woensdag mijn abonnement verlengt met een iphone 6. Daarna heb ik het geannuleerd, want ik wou toch een andere toestel. Daarna heb ik geprobeerd te verlengen, maar het blijkt dat mijn abonnement op 2018 verloopt terwijl ik het contract niet heb ondertekend en het bestelling geannuleerd. Ik moet zsm kunnen verlengen.
2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

Ik neem aan dat je dit via de online shop doet? Neem even contact op met de klantenservice dit kunnen we helaas niet voor je oplossen via het forum maar de klantenservice kan je zeker verder hiermee helpen!
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic