DianeChannah

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bestelling geannuleerd en opnieuw geplaatst

Hallo allemaal,
Op 21 oktober heb ik een bestelling geplaatst. Gisteren een sms ontvangen dat ik deze week de telefoon kan verwachten. En dan nu net een nieuw contract en de mededeling dat mijn bestelling is geannuleerd. Hoe kan dit nu? Moet ik nu weer opnieuw gaan wachten op mijn telefoon? Dit is toch echt slecht om mensen kennis te laten maken met Vodafone. Ben geneigd om te annuleren en bij mijn huidige provider te verlengen.....


13 Reacties 13
OsSi3

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hi,

Ik heb een soort gelijk probleem. Mijn bestelling is ook geannuleerd en herplaatst voor een iphone X

DianeChannah welke toestel heb jij besteld?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
OsSi3, ik zie dat je nu grote lappen tekst aan het copy/pasten bent op ons Forum. Dat is helaas niet de bedoeling en zien we als spammen. Pas je bericht ajb hierop aan.
DianeChannah
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
OsSi3 ik heb de IPhone 8 Plus besteld.... de dame aan de telefoon vandaag leek weinig geïnteresseerd in mijn verhaal en deed het overkomen alsof ik een zeikerd was.... en dan dat ik moest wachten tot de IPhone binnen was en precies wanneer dat was kon ze me niet zeggen. Waarom sturen ze dan eerst een sms dat de telefoon week 46 komt. Vervolgens een annulering en een nieuwe aanvraag met de datum van gisteren? Ook ik sta dus weer achteraan in de wachtrij. Inmiddels bericht van mijn huidige provider dat ik snel moet beslissen, omdat mijn abonnement afloopt......
Echt zo vaag dit allemaal. En ik wilde alleen maar overstappen vanwege de reclame en dat ik klant van bij ziggo...... begin steeds meer twijfels te krijgen.
OsSi3

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dat is niet mijn bedoeling geweest.
OsSi3

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
DianeChannah Campagne met ziggo is leuk, maar ik begin rare gedachtes te krijgen.

Ik begin een beetje het idee te krijgen dat er te veel bestellingen zijn geplaatst die ze binnen de beloofde levertijd niet kunnen nakomen, waardoor ze smoesjes verzinnen. Ik weet het ook niet meer. Ik begrijp dat het iets langer kan duren dan wat er verwacht werd, maar op de manier hoe ze het nu doen, is niet acceptabel.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
DianeChannah, ik begrijp dat dit niet fijn is. Heb je inmiddels al meer informatie gekregen?
DianeChannah
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hallo Marc,
Helaas niet echt.... er schijnt zogenaamd iets mis te zijn gegaan en ik sta weer achter aan in de rij.... heb vanaf 17 november niks meer vernomen van Vodafone, terwijl vorige week de telefoon geleverd zou worden. Inmiddels zijn we al weer bijna 2 weken verder en heb ik nog niks. Ben het afwachten een beetje zat inmiddels en voel me blij gemaakt met een dooie mus.

Met vriendelijke groet,

Diane Paardekam
DianeChannah
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
OsSi3 al wat bekend bij jou? Bij mij nog steeds niks..... Ze hebben zogenaamd geen idee wanneer de iphone geleverd word. Ik ga het denk ik maar bij tele2 proberen... goedkoper en op voorraad.

Marc- bedankt voor de belangstelling en Hulp. ....
😞

DianeChannah
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Inmiddels is het per direct geregeld via tele2. Zondag wordt de telefoon geleverd. Nummerbehoud is ook al rond. En... nog goedkoper ook!!

Mijn andere abonnementen gaan denk ik ook daar heen! !
constantijn77

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hier hetzelfde euvel. 1e bestelling geplaatst (iphone X) begin december en betaald, ingecalculeerd dat er langere levertijd op zat. In de laatste week ineens een aantal geautomiseerde mailtjes ontvangen (1 met een nieuw contractdatum 28-1). De laatste mail geeft een melding dat de bestelling geanuleerd is. Aldus ik gebeld naar het doorverwijsmenu met de vraag of alles wel correct verloopt. Eerst een halfuur zoeken naar de juiste persoon en afdeling. Steeds doorverbonden, wat een drama bij Vodafone.
Daar wordt aangegeven dat het met de omzetting van het nummerbehoud te maken had en alles goed zou komen. Niet dus, zie zojuist dat het bedrag weer terug gestort is op mijn rekening! Aldus ik weer bellen, zoeken naar de juiste afdeling en na een half uur gefrustreerd de telefoon opgehangen bij geen gehoor. Echt super slecht dit, klantenservice en follow-up is belabberd. Als dit de standaard is mogen ze zich achter de oren gaan krabben. Ga in ieder geval vanavond het contract (of wat er dan ook in het systeem staat opzeggen), blijkbaar willen ze geen nieuwe klanten bij Vodafone, wat een enorm drama zeg. Getuige reactie van onderstaande persoon is dit geen op zichzelf staand geval. Zou fijn zijn als ze eens iets zouden doen aan de capaciteit bij de helpdesk. Wachttijden en communicatie zijn dramatisch.
DianeChannah
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Wow... dat is echt belabberd zeg!!
Ikheb mijn bestelling geannuleerd en ben succesvol overgestapt naar tele2. Geen enkel probleempje en binnen een paar dagen was het al geregeld. En het abonnement was nog goedkoper ook! Misschien ook een ideetje voor jou?

Succes in ieder geval!

constantijn77

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Thnx, Tele2 is inderdaad nog goedkoper, bedankt voor de tip!:D
En de cirkel is weer rond gezien ik wegging bij T-mobile (waar ik dus WEL tevreden over was, alleen geen passend aanbod hadden engie was het extra aanbod/lokkertje met Ziggo, maar daar zie ik na de nieuw klantbehandeling van Vodafone echt geen meerwaarde meer in ;-). Tele2 en T-mobile gaan samen dus weer terug op het oude nest 😉

DianeChannah
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hahaha!! Heel graag gedaan!
Je hebt helemaal gelijk. 😉 ik wilde het ook vanwege Ziggo.... maar ik heb wel Ziggo op de hoogte gesteld van mijn behandeling en dat dit het niet waard was. Is tenslotte ook voor Ziggo slechte reclame.
Veel plezier straks dan met je nieuwe telefoon en goedkopere abonnement.
🙂 groetjes!!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic