Dag Miranda,
Wat ik zo vreemd vind is dat ik gisteren deze mail heb ontvangen
"
Beste Dhr S.*.* ,
Je hebt op 11-11-2012 een bestelling geplaatst op de website van Vodafone onder bestelnummer: ONLINE-20121111-143350803-32.
Het door jou bestelde artikel is nieuw in ons assortiment en wij wachten nog op de eerste levering vanuit de leverancier. Zodra we het product voorradig hebben, bellen we je voor het maken van een leverafspraak.
Indien wij onvoldoende voorraad ontvangen om alle bestellingen uit te kunnen leveren, zullen wij de oudste bestellingen als eerste uitleveren.
Heb je nog vragen? In het onderdeel Klantenservice van vodafone.nl vind je het antwoord op specifieke vragen over bestellingen en algemene vragen over producten of diensten van Vodafone.
Met vriendelijke groet,
Vodafone
"
Hoe kunnen jullie dan beweren dat hij al verzonden is, wat ik gewoon vervelend vind is dat ik gisteren iets besteld heb en dat ik het 1 dag later gewoon niet op een simpele wijze kan annuleren ik vind dat erg jammer.