Trixbox

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bestelling annuleren

Hallo mede forum gebruikers,
Ik heb gisteren online een Telefoon bestelling gedaan,
Daarna kreeg ik een mail dat de telefoon nieuw in het assortiment is en dat deze niet meteen geleverd kan worden
Daarom wil ik mijn bestelling annuleren.
Vandaag ( 1 dag later ) meteen gebeld om het te laten annuleren. nu is mij gezegd geworden door een medewerker van vodafone dat deze niet meer geannulleerd kanworden en dat ik bij ontvanst als de postbode langs komt met de telefoon niet moet tekenen en dat alles dan geannulleerd word en dat ik dan nergens aan vast zit.
 
Is dit waar en ben ik correct geinformeerd ?
 
groeten
Stefan
3 Reacties 3
MirandaS

Gedreven Liefhebber
  • 37Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Hoi Trixbox,

op zich is deze informatie waar als het toestel al de deur uit is, want dan kunnen we het toestel niet meer terughalen. Dus de telefoon zal een dezer dagen bij je afgeleverd worden.
Mocht je het toestel niet willen dan weiger je het pakket. Het is namelijk zo als je niets tekent hang je ook nergens aan vast. Het toestel wordt dan weer terugbezorgd in ons magazijn en je abonnement zal worden geannulleerd en bij verlenging weer teruggezet naar de oude voorwaarden.


Trixbox
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dag Miranda,
Wat ik zo vreemd vind is dat ik gisteren deze mail heb ontvangen
 
"
Beste Dhr S.*.* , 

Je hebt op 11-11-2012 een bestelling geplaatst op de website van Vodafone onder bestelnummer: ONLINE-20121111-143350803-32. 

Het door jou bestelde artikel is nieuw in ons assortiment en wij wachten nog op de eerste levering vanuit de leverancier. Zodra we het product voorradig hebben, bellen we je voor het maken van een leverafspraak. 

Indien wij onvoldoende voorraad ontvangen om alle bestellingen uit te kunnen leveren, zullen wij de oudste bestellingen als eerste uitleveren.

Heb je nog vragen? In het onderdeel Klantenservice van vodafone.nl vind je het antwoord op specifieke vragen over bestellingen en algemene vragen over producten of diensten van Vodafone. 

Met vriendelijke groet, 

Vodafone
"
 
Hoe kunnen jullie dan beweren dat hij al verzonden is, wat ik gewoon vervelend vind is dat ik gisteren iets besteld heb en dat ik het 1 dag later gewoon niet op een simpele wijze kan annuleren ik vind dat erg jammer.
 
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé Trixbox,

Ik kan het me inderdaad voorstellen. Normaal zou je je order moeten kunnen annuleren als je een dag later belt. Ik kan nu natuurlijk niet in je gegevens kijken hoe het met je order zit. Wellicht hebben de berichten elkaar gekruist en zijn er toestellen binnen gekomen, nadat de mail is verstuurd. Ik wil je adviseren om nogmaals te bellen met 0800-0560. Zij kunnen bekijken hoe het met je bestelling zit. Daarnaast kunnen ze, als dit mogelijk is aan de hand van de vordering van je order, je order annuleren.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic