M101987

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bestelling annuleren

Goedemorgen,

 

Ik heb gisteren mijn contract verlengd (nieuwe telefoon en ander abonnement) via de Vodafone site. Nu heb ik helaas een abonnement gekozen waar ik toch niet tevreden over ben.

 

Ik had namelijk Red Together, en heb bij het verlengen heb ik Red Unlimited besteld. Graag wil ik toch Red Together behouden.

 

Nu bel ik zojuist met de klantenservice om mijn bestelling te wijzigen dan wel te annuleren. Mijn pakket is inmiddels onderweg en de telefoon komt vanmiddag. In mijn Vodafone zie ik dat mijn abonnement al gewijzigd is naar Red Unlimited.

 

Volgens de medewerker van de klantenservice kon hij de bestelling niet meer wijzigen en hij adviseerde mij om de telefoon niet aan te nemen van de postbezorger. Het pakket wordt dan teruggestuurd, de bestelling geannuleerd en ik kan dan opnieuw verlengen.

 

Nu is mijn vraag, klopt dit? Ik maak mij zorgen omdat ik binnen 14 dagen mijn bestelling nog kan annuleren, echter als ik mijn pakket vanmiddag weiger gaat dat natuurlijk eerst naar een sorteercentrum waar het ik weet niet hoe lang ligt voordat het wordt teruggestuurd. Dan moet het nog verwerkt worden door Vodafone dus komt dit wel goed? 

 

Daar komt bij, mijn abonnement is al gewijzigd naar Red Unlimited. Gaat dit dan automatisch na de annulering weer terug naar mijn oude abonnement Red Together?

 

Alvast bedankt voor het meedenken.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3488Posts
  • 1056Oplossingen
  • 1138Likes

Hi @M101987, welkom hier. 

Het is in deze situatie inderdaad verstandig om de bestelling aan de deur te weigeren. Het pakket wordt dan retour naar ons verzonden en de gehele bestelling (abonnement en toestel) wordt gecancelled. In het algemeen is dit altijd binnen enkele werkdagen verwerkt. Hetgeen je van mijn collega hebt gehoord klopt dus inderdaad 🙂

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3488Posts
  • 1056Oplossingen
  • 1138Likes

Yes @M101987. De gehele bestelling wordt geannuleerd, dus zowel het toestel als het nieuwe abonnement. Als de annulering is verwerkt dan kan er een nieuwe verlenging worden gedaan 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3488Posts
  • 1056Oplossingen
  • 1138Likes

Hi @M101987, welkom hier. 

Het is in deze situatie inderdaad verstandig om de bestelling aan de deur te weigeren. Het pakket wordt dan retour naar ons verzonden en de gehele bestelling (abonnement en toestel) wordt gecancelled. In het algemeen is dit altijd binnen enkele werkdagen verwerkt. Hetgeen je van mijn collega hebt gehoord klopt dus inderdaad 🙂

M101987
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Cecilia,

Dank voor je snelle antwoord. Klopt het dan ook dat na het verwerken van de annulering mijn abonnement automatisch weer teruggaat naar mijn oude Red Together abonnement? En zodra dat gebeurd is, ik dan weer opnieuw kan verlengen?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3488Posts
  • 1056Oplossingen
  • 1138Likes

Yes @M101987. De gehele bestelling wordt geannuleerd, dus zowel het toestel als het nieuwe abonnement. Als de annulering is verwerkt dan kan er een nieuwe verlenging worden gedaan 🙂

M101987
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oke duidelijk, bedankt voor het reageren.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic