S3nti3l

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bestelling annuleren werkt/mag niet??

Ik heb op 9 september direct een pre-order geplaatst voor de iPhone 7 in combinatie met een abbonoment bij Vodafone. Ik was op dat moment een aantal maanden klant bij Ziggo.
Nadat het wel erg lang duurde voordat ik mijn iPhone kreeg, terwijl anderen die hetzelfde model hadden besteld deze al wel binnen hadden, ben ik maar eens de klantenservice gaan bellen. Hier werd mij verteld dat mijn bestelling niet kan worden afgerond, omdat ik binnen 6 maanden weer terug overstap naar Vodafone en dat is wettelijk gezien niet mogelijk. Ik heb toen gevraagd om mijn bestelling te annuleren.

3 dagen hierna heb ik geen bevestiging hiervan gezien en via de link waar je de bestelling kunt volgen stond nog steeds 'ontvangen'. Ik heb nogmaals de klantenservice gebeld en gezegd dat ik mijn bestelling al geannuleerd had, maar dat ik mij afvraag of dit is doorgezet. De klantenservice gaf aan dat het inderdaad nog niet was geannuleerd, maar dat ze dat nu ging doen.

Hetzelfde verhaal vervolgt zich, na 3 dagen heb ik nog steeds geen annuleringsbevestiging en de melding 'ontvangen' blijft staan bij de orderinformatie. Ik heb dus nogmaals (gisteren) de klantenservice gebeld met het verzoek om mijn bestelling te annuleren, waar ik dit al 2 keer eerder heb geprobeerd. Ik kreeg weer te horen dat dit inderdaad niet was doorgezet, maar dat zij het nu werkelijk gingen regelen. Ik heb expliciet gevraagd om een bevestiging via mail hiervan, maar ik heb op dit moment nog steeds niets ontvangen.

Moet ik nu voor de 4e keer de klantenservice gaan bellen om een bestelling te annuleren, terwijl de reden hiervan normaliter vanuit Vodafone gecommuniceerd moet worden? Ik heb gistermiddag hierover ook een mail gestuurd, omdat ik niet ben van de publiciteit opzoeken met slechte service, omdat ik normaal gesproken erg tevreden ben over Vodafone, maar dit gaat me toch echt te ver.

Ik ben benieuwd naar jullie reactie.
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
ai dat schiet niet op 😞
Ik snap je frustratie hierin, echter is dit helaas niet iets wat wij kunnen controleren. Hiervoor zijn de systemen nodig. Vanuit hier kunnen wij niet in de systemen. Ik adviseer je dan ook om te bellen met 0800 - 0500 (zakelijk) en 0800-0560 (particulier).
Ik hoop voor je dat het snel wordt opgelost.

Anonymous
Niet van toepassing
kleine tip nog: laat ze wel het email adres controleren voor de bevestiging!
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Hiervoor zal inderdaad contact opgenomen moeten worden met de bestellingsafdeling. Topic zal daarom binnen 48 uur gesloten worden.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic