R212H

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bestelling al weer fout gegaan?

Ik word er een beetje moe van.
3 weken geleden mijn abonnement verlengd en een nieuwe telefoon besteld, dacht ik. Omdat ik na een week nog geen bevestiging had gekregen nog een keer gebeld en te horen gekregen dat mijn bestelling niet terug te vinden was. Dus wederom de bestellingprocedure doorgelopen en toen wel een bevestiging. Ik dacht dat het nu wel goed zou komen....... helaas. De bestelling bleef maar staan in de verwerkingsstatus. Begin deze week maar eens gebeld hoe dat nu zit. Een nette mevrouw aan de lijn gehad die mij vertelde dat het nog zeker een week zou gaan duren voordat ik mijn nieuwe telefoon zou kunnen verwachten.
Vanmorgen eens gekeken of de status al verandert was en wat schetst mijn verbazing. De hele bestelling is weer verdwenen. Geen status, geen update, geen knop om te annuleren. Helemaal niks!!

Beste Vodafonemedewerkers,
Is er nu weer iets fout gegaan met de bestelling? Of kunnen jullie mij hopelijk vertellen dat er een foutje in de website zit en is mijn nieuwe telefoon al lang en breed onderweg.

Groeten,
Martijn

2 Reacties 2
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi R212H

Dit soort vragen kunnen helaas niet worden beantwoord door andere forumgebruikers. Daarom hoort je bericht ook niet thuis op het forum, maar bij onze klantenservice. Ik raad je dus ook aan om je vraag daar te stellen.

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic