tito1993

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bestelling Iphone 15 Pro Max

Hoi,

 

Ik heb op de dag zelf (22e) de iPhone ge pre-ordered. 
Vervolgens kreeg ik een SMS met: 'Uiterlijk 27 september ontvang je een sms met informatie.'

De hele dag netjes gewacht maar niks ontvangen.....
Ben al 15 jaar klant bij jullie en vind dit wel onprofessioneel.

Het toestel heeft waarschijnlijk vertraging, maar geef dat dan ook netjes aan..
Nu zit ik hier te wachten....

Wanneer ontvang ik de track and trace code?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @tito1993, welkom hier!

Met een pre-order is het toch altijd spannend wanneer jij je nieuwe toestel eindelijk in ontvangst mag nemen. Wat betreft de levering, daar heb ik niet meer informatie over dan wat er op dit moment vermeld staat op deze pagina. Deze pagina zal wekelijks worden geupdate. Per SMS wordt je op de hoogte gehouden van de levering van jouw toestel. 

Verder zag ik wel meerdere signalen dat de SMS-berichten gisteren niet zijn verstuurd/ontvangen. Dit heb ik intern doorgezet met enkele voorbeelden en dit zal nader onderzocht worden. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @tito1993 

Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Nu moet ik toch wel een beetje voor Vodafone opkomen. Vodafone kan hier ook niet veel aan doen en wacht op leveringen van toestellen. Ze krijgen op voorhand geen informatie welke toestellen ze binnen krijgen. Daarnaast heeft er in de media gestaan dat Apple moeite heeft met iPhone 15 Pro (Max) uit te leveren, omdat die enorm populair is, dus dat wil zeggen dat je er langer op moet wachten. Hier een mooie lijst met leveringen van de nieuwe iPhone 15. 

Heeft dus niets met 15 jaar klant te maken. Dit wil echt niet zeggen dat jij meer voorrang zou hebben dan iemand die net 2 jaar klant is bij Vodafone. Providers zijn nu eenmaal wat terughoudender met informatie verstrekken. Want alles wat ze melden neemt iedereen gelijk aan en als ze daar dan weer van af moeten wijken is het ook niet goed. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @tito1993, welkom hier!

Met een pre-order is het toch altijd spannend wanneer jij je nieuwe toestel eindelijk in ontvangst mag nemen. Wat betreft de levering, daar heb ik niet meer informatie over dan wat er op dit moment vermeld staat op deze pagina. Deze pagina zal wekelijks worden geupdate. Per SMS wordt je op de hoogte gehouden van de levering van jouw toestel. 

Verder zag ik wel meerdere signalen dat de SMS-berichten gisteren niet zijn verstuurd/ontvangen. Dit heb ik intern doorgezet met enkele voorbeelden en dit zal nader onderzocht worden. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic