JuliaLanycia92

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bestelling 315930271

Goedemorgen,

 

Ik heb gisteren een telefoon besteld met een abonament.

Wanneer kan ik de zending verwachten?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11852Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @JuliaLanycia92 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik wil hier toch graag nog even wat extra duidelijkheid plaatsen want het is niet alleen de 1 of 2 werkdagen wachten, maar ook de BKR toetsing. Vodafone zal altijd een BKR toetsing doen, zeker bij het bestellen van abonnement met toestel. Nu zit het weekend, en Pinksteren, er tussen dus ik verwacht dat je pas daarna informatie krijgen van Vodafone. 

Ben een een nieuwe klant?
Na je bestelling krijg je een e-mail. Die stuurt Vodafone naar het e-mailadres dat je hebt opgegeven. Daarin vind je een link waarmee je de status van je bestelling kunt zien. Heb je nummerbehoud aangevraagd? Bekijk dan ook hoe en wanneer je nummer wordt overgezet naar Vodafone.

Ben je al klant bij Vodafone?
Na je bestelling krijg je een e-mail van Vodafone. Die sturen ze naar het e-mailadres dat je hebt opgegeven. Daarin vind je een link waarmee je de status van je bestelling kunt zien. Kun je de e-mail niet vinden? Bel Vodafone dan op het nummer 0800-0560 (Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur / Za 08.00 - 18.00 uur). 

Meer informatie kan je vinden op deze pagina:
https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/bestelling.shtml#levering

Bij deze hoop ik dat de aanvulling je iets verder heeft geholpen. 


** aan de moderator, het beste antwoord is niet correct, kunnen jullie dit aub aanpassen, bedankt! **

Bekijk in context

4 Reacties 4
Dave!

Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

@JuliaLanycia92

Zou je de bijlage doormiddel van de 3 puntjes beneden het topic willen verwijderen,  Dit kan binnen 60 minuten. Al je adres gegevens en factuur staan hier in en dat lijkt me niet de bedoeling.

 

 

JuliaLanycia92
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
natuurlijk had ik die bedoeling niet. Ik heb mijn gegevens verwijderd. Wanneer kan ik de zending verwachten?
Dave!

Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

Meestal binnen 1 a 2 werkdagen gaat de zending de deur uit afhankelijk hoelaat het is besteld, als je na maandag nog niks bekend is, trek dan zekers even aan de bel.

 

Heb je wel een track en trace gehad dat je dit kan volgen, kan zijn dat je die nog krijgt.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11852Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @JuliaLanycia92 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik wil hier toch graag nog even wat extra duidelijkheid plaatsen want het is niet alleen de 1 of 2 werkdagen wachten, maar ook de BKR toetsing. Vodafone zal altijd een BKR toetsing doen, zeker bij het bestellen van abonnement met toestel. Nu zit het weekend, en Pinksteren, er tussen dus ik verwacht dat je pas daarna informatie krijgen van Vodafone. 

Ben een een nieuwe klant?
Na je bestelling krijg je een e-mail. Die stuurt Vodafone naar het e-mailadres dat je hebt opgegeven. Daarin vind je een link waarmee je de status van je bestelling kunt zien. Heb je nummerbehoud aangevraagd? Bekijk dan ook hoe en wanneer je nummer wordt overgezet naar Vodafone.

Ben je al klant bij Vodafone?
Na je bestelling krijg je een e-mail van Vodafone. Die sturen ze naar het e-mailadres dat je hebt opgegeven. Daarin vind je een link waarmee je de status van je bestelling kunt zien. Kun je de e-mail niet vinden? Bel Vodafone dan op het nummer 0800-0560 (Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur / Za 08.00 - 18.00 uur). 

Meer informatie kan je vinden op deze pagina:
https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/bestelling.shtml#levering

Bij deze hoop ik dat de aanvulling je iets verder heeft geholpen. 


** aan de moderator, het beste antwoord is niet correct, kunnen jullie dit aub aanpassen, bedankt! **

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic