carla910

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bestellen


1-6-2017 Mobiel abonnement opgezegd bij Ziggo, maar ze hadden me omgepraat dus nieuw abonnement besteld bij Vodafone. Volgende dag werd mijn simkaart bezorgd, maar naam van contract klopte niet met paspoort (wat mijn met telefonisch bestelling helemaal niet gezegd was.Contract moet naam precies hetzelfde staan als legitimatie.) dus bezorger nam alles weer mee retour. Ik aan de telefoon (2 uur) maar ze konden niks anders doen dan mijn order annuleren. Dinsdag 06-06 weer terug gebeld en na 2 uur aan de telefoon te hebben gehangen was ik niks verder gekomen, want ze konden niet in het systeem om mijn bestelling (contract) te annuleren. Lijkt wel mens erger je niet.
Donderdag 08-06 zou mijn bestelling geannuleerd zijn. Weer verschillende keren doorverbonden, en in de wacht gezet, hetzelfde verhaal als afgelopen dinsdag. het werd geblokkeerd in het systeem, dus ik moet nu 10 WERKDAGEN wachten, door SYSTEEMFOUT??
Moet niet gekker worden, dadelijk bijna 1 maand verder en nog geen abonnement.
5 Reacties 5
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi carla910

Ik begrijp je frustratie. Het proces is tot nu toe op zijn zachtst gezegd niet soepel verlopen. Helaas kan ik hierin via het forum weinig voor je betekenen. Wij hebben namelijk geen inzage in klantgegevens.

Wat is ondertussen de status van de order? Is hij wel al geannuleerd?
carla910
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Hoi
Order is wel geannuleerd, maar de bestelling moet nog geannuleerd worden, dit blijkt nogal wat werk te zijn omdat ik mijn huidig telefoon nummer mee wil nemen. Dit kon vorige week niet door systeemfout. (werd gezegd)
Ik moet nu 10 werkdagen wachten, dus ben dan dalijk percies 4 weken verder.
Ook had ik een klacht ingediend bij klantenservice, ik zou dan binnen 5 werkdagen bericht krijgen, krijg ik vandaag een mail dat het langer gaat duren. Ik heb spijt dat ik erin getrapt ben.

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Goed dat je het als klacht hebt gemeld. Via het Forum kunnen we helaas niet helpen. Hiervoor zijn namelijk je gegevens nodig. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic