Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Bestellen & Leveringen] De nieuwe iPhone Xs, iPhone Xs Max en iPhone Xr

Hallo allemaal,

In dit topic kunnen jullie meer informatie vinden over het bestellen van de nieuwe iPhones en de leveringen.

Weet je nog niet welk model/kleur het gaat worden, zoek je meer informatie over de specificaties of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhones? Neem dan eens een kijkje in het Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar vind ik informatie over de levertijden van de nieuwe iPhones?
Op deze pagina vind je de actuele levertijden van de nieuwe iPhones.

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Bij verlengingen sturen we je een e-mail zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken. Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud
Indien je voor nummerbehoud hebt gekozen dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.
609 Reacties 609
toppe

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Mensen die gister bij KPN verlengd hebben (Max 256GB Grijs) hebben al bericht gehad dat er voorraad is, moet wel los lopen dus. Tenzei Vodafone een slecht inkoopbeleid heeft?
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Arjennn wrote:
Wat een positiviteit allemaal, haha! Ik ben héél benieuwd naar morgen. Hopen op het beste. Al verwacht ik niet dat ik hem binnen een week heb, aangezien ik een dag later heb besteld. Maar, je weet maar nooit. :sweat_smile:


Je weet maar naar nooit inderdaad, laat je verrassen :wink:Hopelijk krijg je vandaag goed nieuws! Arjennn
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Denk niet dat het bij VF verkeerd zal gaan. Beetje optimistisch deze keer. ???
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Remco_vBl wrote:
Afgelopen vrijdag in de Vodafone winkel de XS max besteld. Kreeg vandaag een mailtje van Vodafone dat ik mijn contract kan verlengen. Dat is raar, want dat heb ik toch afgelopen vrijdag al gedaan. Ik hoop maar dat mijn order ook goed in het systeem is terecht gekomen.

Remco_vBl Grote kans dat dat een reguliere e-mail is. Soms duurt het even alvorens dergelijke e-maillijsten worden bijgewerkt. Wacht het nog even af.

P.S. Aangezien je in de winkel hebt besteld weet ik niet 100% zeker of je in dat geval ook een sms krijgt. Ik zal het even navragen voor de zekerheid maar laat even iets weten indien je in de tussentijd toch iets ontvangt.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
B-Shockz Patrick058 toppe Ruud001

Vanaf vandaag gaan we inderdaad de sms'jes uitsturen. Ik weet niet hoe laat precies maar laat gerust iets weten als je een sms hebt ontvangen :smile:
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Serkan Vraagje of topic, kan mijn huidige iPhone X simkaart gewoon in de Xs Max? Alvast bedankt. ?
Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes
Serkan wrote:
B-Shockz Patrick058 toppe Ruud001

Vanaf vandaag gaan we inderdaad de sms'jes uitsturen. Ik weet niet hoe laat precies maar laat gerust iets weten als je een sms hebt ontvangen :smile:


ik hoop binnen nu en 10 minuten hahaha ??
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Serkan wrote:
B-Shockz Patrick058 toppe Ruud001

Vanaf vandaag gaan we inderdaad de sms'jes uitsturen. Ik weet niet hoe laat precies maar laat gerust iets weten als je een sms hebt ontvangen :smile:


Jullie zijn de eerste die het horen. ?
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Ruud001 wrote:
Serkan Vraagje of topic, kan mijn huidige iPhone X simkaart gewoon in de Xs Max? Alvast bedankt. ?


Ruud001 ja hoor dat kan! :calling:
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Kom maar op met dat sms’je 🙂 !!
Zou toch wat zijn als de eerste pre-orders gratis AirPods erbij krijgen :p.. dan sta je echt perplex als klant, dromen mag altijd 😄
toppe

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Reem0nN wrote:
Kom maar op met dat sms’je 🙂 !!
Zou toch wat zijn als de eerste pre-orders gratis AirPods erbij krijgen :p.. dan sta je echt perplex als klant, dromen mag altijd 😄


Deze is toch wel toepasselijk 😉 (link)
toppe

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Serkan hebben jullie storing???
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
toppe Nee hoor. Waar doel je precies op? :wink:
toppe

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Serkan wrote:
toppe Nee hoor. Waar doel je precies op? :wink:


Heb nog geen SMS ontvangen en de taart moet alleen nog betaald worden...:smirk:
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
LoL, ik ben even een nieuwe update aan het opstellen. Je hoort zo van me!
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Oh jee. Als het maar positief is...?
toppe

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Ruud001 wrote:
Oh jee. Als het maar positief is...?


Anders wordt het een vlaai :thinking:
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi all,

Nieuwe update 19-09


  • Vandaag worden de toestellen gekoppeld aan een bestelling. Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd.


  • In de loop van de middag beginnen we met het versturen van de levertijden sms'jes. Hierin staat wanneer je je toestel kunt verwachten.


  • Indien je toestel vrijdag wordt geleverd, ontvang je morgenavond (donderdag 20-09) een Track & Trace e-mail met meer informatie over de levering van je toestel.

Nummerbehoud
Indien je voor nummerbehoud hebt gekozen dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens we kunnen overgegaan tot levering. Je toestel wordt als het ware eerst gereserveerd/opzij gelegd totdat het nummerbehoudproces is afgerond. Aangezien we tijdens dit proces afhankelijk zijn van verschillende (externe) factoren kan het zijn dat je bestelling later wordt geleverd.
toppe

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Serkan, betekend dat als je vandaag geen sms krijgt je vrijdag geen toestel krijgt?

Overigens zegt deze update nog steeds niet zoveel, deze informatie hadden we gister ook al... Ik wil een SMS!!:wink:
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
toppe Ook als je bestelling er voor komende vrijdag niet bij zit, krijg je een sms met de levertijd van je bestelling.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic