Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Bestellen & Leveringen] De nieuwe iPhone Xs, iPhone Xs Max en iPhone Xr

Hallo allemaal,

In dit topic kunnen jullie meer informatie vinden over het bestellen van de nieuwe iPhones en de leveringen.

Weet je nog niet welk model/kleur het gaat worden, zoek je meer informatie over de specificaties of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhones? Neem dan eens een kijkje in het Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar vind ik informatie over de levertijden van de nieuwe iPhones?
Op deze pagina vind je de actuele levertijden van de nieuwe iPhones.

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Bij verlengingen sturen we je een e-mail zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken. Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud
Indien je voor nummerbehoud hebt gekozen dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.
609 Reacties 609
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Hoi, bij mij precies hetzelfde. Heb geduld, het is natuurlijk erg druk bij PostNL. Als er iemand in huis is, komt het goed. Er moet wel voor gerekend worden. Nog even afwachten dus. Succes.
kerwin

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Eindelijk! De t&t werkt!

Zending is bij PostNL


Bezorgmoment
Morgen 21 september
12:30 - 15:00 uur
forzabatur

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
kerwin wrote:
Eindelijk! De t&t werkt!

Zending is bij PostNL


Bezorgmoment
Morgen 21 september
12:30 - 15:00 uur

Hier nog niets, geen sms/email gehad maar wel een T&T status bij de bestelstatus.
(wel mail gehad dat ik em deze week ontvang)

Wellicht straks wel een T&T volg ding.

edit: het werkt bij mij ook!


Bezorgtijd (verwacht)
Morgen 21 september
11:45 - 14:15 uur
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Ik heb het vermoeden dat ik achteraan gesloten ben na vandaag ??
forzabatur

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
B-Shockz wrote:
Ik heb het vermoeden dat ik achteraan gesloten ben na vandaag ??

wat zegt de bestel status site?
Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes
Yesss! Ook mijn zending is inmiddels te volgen. Tussen 12 en 2 komt ie! ?
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
forzabatur wrote:

B-Shockz wrote:
Ik heb het vermoeden dat ik achteraan gesloten ben na vandaag ??
wat zegt de bestel status site?



Status
Ontvangen:

We hebben je bestelling in goede orde ontvangen. We houden je verder op de hoogte over de levering via e-mail of sms.


Maar ik heb vandaag gebeld omdat mijn eerste bestelling van vrijdag ook vastliep bij het bkr toetsen. Ik heb een nieuw bestel nummer. Aan de telefoon konden zij mij niet vertellen of ik ook bij de pre order levering zat. In eerste instantie wel vanwege mijn eerste bestelling mja
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Oh yes!!

Zending tussen 15:30/18:00 😄
forzabatur

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
B-Shockz wrote:

forzabatur wrote:

B-Shockz wrote:
Ik heb het vermoeden dat ik achteraan gesloten ben na vandaag ??
wat zegt de bestel status site?

Status
Ontvangen:

We hebben je bestelling in goede orde ontvangen. We houden je verder op de hoogte over de levering via e-mail of sms.


Maar ik heb vandaag gebeld omdat mijn eerste bestelling van vrijdag ook vastliep bij het bkr toetsen. Ik heb een nieuw bestel nummer. Aan de telefoon konden zij mij niet vertellen of ik ook bij de pre order levering zat. In eerste instantie wel vanwege mijn eerste bestelling mja

Met deze status vrees ik dat je nog moet wachten.... anders zou het de status

Je bestelling is klaar voor verzending.

Je bestelling wordt bezorgd. Zodra het pakket bij PostNL in transport gaat zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).



Moeten hebben.... :weary:
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
forzabatur wrote:

B-Shockz wrote:

forzabatur wrote:

B-Shockz wrote:
Ik heb het vermoeden dat ik achteraan gesloten ben na vandaag ??
wat zegt de bestel status site?
Status
Ontvangen:

We hebben je bestelling in goede orde ontvangen. We houden je verder op de hoogte over de levering via e-mail of sms.


Maar ik heb vandaag gebeld omdat mijn eerste bestelling van vrijdag ook vastliep bij het bkr toetsen. Ik heb een nieuw bestel nummer. Aan de telefoon konden zij mij niet vertellen of ik ook bij de pre order levering zat. In eerste instantie wel vanwege mijn eerste bestelling mja
Met deze status vrees ik dat je nog moet wachten.... anders zou het de status

Je bestelling is klaar voor verzending.

Je bestelling wordt bezorgd. Zodra het pakket bij PostNL in transport gaat zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).



Moeten hebben.... :weary:


Ja zo’n vermoeden had ik al ?. Zonde dit. M’n pre order en alle moeite is voor niets geweest ?
forzabatur

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
B-Shockz wrote:

forzabatur wrote:

B-Shockz wrote:

forzabatur wrote:

B-Shockz wrote:
Ik heb het vermoeden dat ik achteraan gesloten ben na vandaag ??
wat zegt de bestel status site?
Status
Ontvangen:

We hebben je bestelling in goede orde ontvangen. We houden je verder op de hoogte over de levering via e-mail of sms.


Maar ik heb vandaag gebeld omdat mijn eerste bestelling van vrijdag ook vastliep bij het bkr toetsen. Ik heb een nieuw bestel nummer. Aan de telefoon konden zij mij niet vertellen of ik ook bij de pre order levering zat. In eerste instantie wel vanwege mijn eerste bestelling mja
Met deze status vrees ik dat je nog moet wachten.... anders zou het de status

Je bestelling is klaar voor verzending.

Je bestelling wordt bezorgd. Zodra het pakket bij PostNL in transport gaat zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).



Moeten hebben.... :weary:
Ja zo’n vermoeden had ik al ?. Zonde dit. M’n pre order en alle moeite is voor niets geweest ?

Mijn pre order van vrijdag (bij F&F) is nog steeds niet verwerkt, maar de bestelling van afgelopen maandag (8:05 telefonisch) is wel verwerkt en wordt morgen geleverd.
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
forzabatur wrote:

B-Shockz wrote:

forzabatur wrote:

B-Shockz wrote:

forzabatur wrote:

B-Shockz wrote:
Ik heb het vermoeden dat ik achteraan gesloten ben na vandaag ??
wat zegt de bestel status site?
Status
Ontvangen:

We hebben je bestelling in goede orde ontvangen. We houden je verder op de hoogte over de levering via e-mail of sms.


Maar ik heb vandaag gebeld omdat mijn eerste bestelling van vrijdag ook vastliep bij het bkr toetsen. Ik heb een nieuw bestel nummer. Aan de telefoon konden zij mij niet vertellen of ik ook bij de pre order levering zat. In eerste instantie wel vanwege mijn eerste bestelling mja
Met deze status vrees ik dat je nog moet wachten.... anders zou het de status

Je bestelling is klaar voor verzending.

Je bestelling wordt bezorgd. Zodra het pakket bij PostNL in transport gaat zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).



Moeten hebben.... :weary:
Ja zo’n vermoeden had ik al ?. Zonde dit. M’n pre order en alle moeite is voor niets geweest ?
Mijn pre order van vrijdag (bij F&F) is nog steeds niet verwerkt, maar de bestelling van afgelopen maandag (8:05 telefonisch) is wel verwerkt en wordt morgen geleverd.


aah tof! Wou dat ik dat had. Maar van maandag en donderdag is nogal een verschil ? baal wel als een stekker nu
forzabatur

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
B-Shockz wrote:

forzabatur wrote:

B-Shockz wrote:

forzabatur wrote:

B-Shockz wrote:

forzabatur wrote:

B-Shockz wrote:
Ik heb het vermoeden dat ik achteraan gesloten ben na vandaag ??
wat zegt de bestel status site?
Status
Ontvangen:

We hebben je bestelling in goede orde ontvangen. We houden je verder op de hoogte over de levering via e-mail of sms.


Maar ik heb vandaag gebeld omdat mijn eerste bestelling van vrijdag ook vastliep bij het bkr toetsen. Ik heb een nieuw bestel nummer. Aan de telefoon konden zij mij niet vertellen of ik ook bij de pre order levering zat. In eerste instantie wel vanwege mijn eerste bestelling mja
Met deze status vrees ik dat je nog moet wachten.... anders zou het de status

Je bestelling is klaar voor verzending.

Je bestelling wordt bezorgd. Zodra het pakket bij PostNL in transport gaat zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).



Moeten hebben.... :weary:
Ja zo’n vermoeden had ik al ?. Zonde dit. M’n pre order en alle moeite is voor niets geweest ?
Mijn pre order van vrijdag (bij F&F) is nog steeds niet verwerkt, maar de bestelling van afgelopen maandag (8:05 telefonisch) is wel verwerkt en wordt morgen geleverd.
aah tof! Wou dat ik dat had. Maar van maandag en donderdag is nogal een verschil ? baal wel als een stekker nu

Heb helaas in het verleden vaker f*ck ups gehad met pre orders, dus trok maandag gelijk aan de bel.
Geloof me, ik leef met je mee!
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
forzabatur ik twee jaar geleden ook met de iphone 7+ maar dat probleem lag bij apple volgens mij. Alweer een tijdje geleden dus ik weet het niet meer ?. Ik hoop dat ie misschien zaterdag nog geleverd kan worden of dat ik vannacht nog een mailtje of sms krijg ??
forzabatur

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
B-Shockz wrote:
forzabatur ik twee jaar geleden ook met de iphone 7+ maar dat probleem lag bij apple volgens mij. Alweer een tijdje geleden dus ik weet het niet meer ?. Ik hoop dat ie misschien zaterdag nog geleverd kan worden of dat ik vannacht nog een mailtje of sms krijg ??

die ken ik!!!!, paar dagen later besteld na de release en in november geleverd :dizzy_face:
MariKroon

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes
Jaa hoor morgen tussen 16:00 en 18:30 ben ik aan de beurt kan niet wachtennn
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Morgen 21 september
11:15 - 13:45 uur

Mooi optijd!
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
forzabatur wrote:

B-Shockz wrote:
forzabatur ik twee jaar geleden ook met de iphone 7+ maar dat probleem lag bij apple volgens mij. Alweer een tijdje geleden dus ik weet het niet meer ?. Ik hoop dat ie misschien zaterdag nog geleverd kan worden of dat ik vannacht nog een mailtje of sms krijg ??
die ken ik!!!!, paar dagen later besteld na de release en in november geleverd :dizzy_face:


Hahah jaa heel herkenbaar ?
inoum

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi allemaal,

Wat leuk voor jullie dat morgen de nieuwe iPhone binnen komt. Alvast veel plezier!

Ik heb een beetje lopen slapen op de pre-order, heeft iemand op dit forum deze week nog een bestelling gedaan en kan die mij vertellen of ze al een bezorg indicatie hebben?

Ik vraag me af of ik nog een toestel hier zal bestellen en weken ga wachten op de levering (zoals met vorige releases vaak een gedoe wegens schaarse voorraad Vodafone) of direct bij Apple bestel en overstap van provider...

Tips?

Thanks!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic