Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Bestellen & Leveringen] De nieuwe iPhone Xs, iPhone Xs Max en iPhone Xr

Hallo allemaal,

In dit topic kunnen jullie meer informatie vinden over het bestellen van de nieuwe iPhones en de leveringen.

Weet je nog niet welk model/kleur het gaat worden, zoek je meer informatie over de specificaties of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhones? Neem dan eens een kijkje in het Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar vind ik informatie over de levertijden van de nieuwe iPhones?
Op deze pagina vind je de actuele levertijden van de nieuwe iPhones.

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Bij verlengingen sturen we je een e-mail zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken. Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud
Indien je voor nummerbehoud hebt gekozen dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.
609 Reacties 609
AnneKr

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Reem0nN wrote:

AnneKr wrote:
Eind week 40 pas... wat een teleurstelling:disappointed_relieved:... is het mogelijk dat dit nog veranderd?
Welke datum en tijdstip had je precies besteld, en welke type?

Maandagavond rond 7 uur, de XS max 64 GB gold
98Kyan

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Yaaass - levering staat gepland voor eind week 38 WOOHOO
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
toppe wrote:

Serkan wrote:
toppe Ruud001


Heb je het adres goed genoteerd? Iets met taart/vlaai... :joy:
Ga je taart krijgen van Ruud001 ? :joy:

Volgens mij had toppie iets beloofd. Op meerdere fora zelfs...??
RobPete89

Stamgast
  • 46Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
AnneKr wrote:

Reem0nN wrote:

AnneKr wrote:
Eind week 40 pas... wat een teleurstelling:disappointed_relieved:... is het mogelijk dat dit nog veranderd?
Welke datum en tijdstip had je precies besteld, en welke type?
Maandagavond rond 7 uur, de XS max 64 GB gold


Dat is helaas vaak te laat bij nieuwe iPhones. Zeker het Max model dit keer. Normaal kan tussen 5 over 9 en 10 uur bestellen al een levertijd van een aantal weken verschillen.
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
AnneKr wrote:

Reem0nN wrote:

AnneKr wrote:
Eind week 40 pas... wat een teleurstelling:disappointed_relieved:... is het mogelijk dat dit nog veranderd?
Welke datum en tijdstip had je precies besteld, en welke type?
Maandagavond rond 7 uur, de XS max 64 GB gold


Ja, snap dat het lullig is om te wachten tot eind week 40, helaas is Vodafone ook afhankelijk van een beperkt aantal die geleverd word door Apple.
Zoals de meeste die eind week 38 hebben gekregen als melding, die hebben tijdens de pre-order opening vorige week vrijdag om 09:00 besteld.
Juuls

Gedreven Ontdekker
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
RobPete89 wrote:

AnneKr wrote:

Reem0nN wrote:

AnneKr wrote:
Eind week 40 pas... wat een teleurstelling:disappointed_relieved:... is het mogelijk dat dit nog veranderd?
Welke datum en tijdstip had je precies besteld, en welke type?
Maandagavond rond 7 uur, de XS max 64 GB gold
Dat is helaas vaak te laat bij nieuwe iPhones. Zeker het Max model dit keer. Normaal kan tussen 5 over 9 en 10 uur bestellen al een levertijd van een aantal weken verschillen.

Ik heb mijn Max pas rond half 4 smiddags besteld, ik dacht ook dat ik al te laat was, maar hij wordt wel eind deze week geleverd
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Juuls wrote:

RobPete89 wrote:

AnneKr wrote:

Reem0nN wrote:

AnneKr wrote:
Eind week 40 pas... wat een teleurstelling:disappointed_relieved:... is het mogelijk dat dit nog veranderd?
Welke datum en tijdstip had je precies besteld, en welke type?
Maandagavond rond 7 uur, de XS max 64 GB gold
Dat is helaas vaak te laat bij nieuwe iPhones. Zeker het Max model dit keer. Normaal kan tussen 5 over 9 en 10 uur bestellen al een levertijd van een aantal weken verschillen.
Ik heb mijn Max pas rond half 4 smiddags besteld, ik dacht ook dat ik al te laat was, maar hij wordt wel eind deze week geleverd



Iets over 9 besteld tijdens de pre order. Ik heb nog niets binnen ?
alfamale

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Ook net na negenen telefonish besteld, nog niets binnen....
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
geloof6 wrote:
Wij verwachten de Apple iPhone Xs 64GB Space Grey te leveren eind week 40.???. En dat na een fout verwerking van een medewerker . Vrijdag gebeld . Alles besproken en ze zal het verwerken . Wachten op e-mail maar dat ik in het buitenland was voor marathon kwam maandag er pas achter dat ik niks had ontvangen toen gebeld stond er niks in de computer . Wat een teleurstelling . Bestelling gedaan maar wel 3 dagen later dus nu weer een terleurstelling ???


Ik begrijp dat dit natuurlijk erg vervelend is. Maar het blijft deels mensenwerk. De beschikbare toestellen zijn gekoppeld aan een bestelling waardoor het niet meer mogelijk is om hier op dit moment nog iets aan te veranderen. Zodra we een nieuwe voorraad ontvangen krijg je uiteraard z.s.m. je toestel. Excuses voor het ongemak geloof6
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
alfamale wrote:
Ook net na negenen telefonish besteld, nog niets binnen....


Samen staan we sterk! ??
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi all,

Zo te zien zijn de levertijden sms'jes verstuurd. Mooi om te lezen dat de sms tot heel veel blije gezichten heeft gezorgd.

Wat nu?
Indien je toestel vrijdag wordt geleverd, ontvang je morgenavond (donderdag 20-09) een Track & Trace e-mail met meer informatie over de levering van je toestel. Wordt je toestel in een andere week geleverd? Dan ontvang je uiterlijk de dag vóór de levering een Track & Trace e-mail.

Nummerbehoud
Indien je voor nummerbehoud hebt gekozen dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens we kunnen overgegaan tot levering. Je toestel wordt als het ware eerst gereserveerd/opzij gelegd totdat het nummerbehoudproces is afgerond. Aangezien we tijdens dit proces afhankelijk zijn van verschillende (externe) factoren kan het zijn dat je bestelling later wordt geleverd.
delfuentes

Gedreven Liefhebber
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes
Heb ook een SMS ontvangen om 14:00: De levering van de Apple iPhone Xs 64 GB Space Grey staat gepland voor eind week 38.
DStellar

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
Ik al balen, hier lezen dat iedereen een bericht heeft gehad en dat ik niks binnen heb zien komen. Heb ik de sms gehad maar geen melding van gekregen ???
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
B-Shockz wrote:

alfamale wrote:
Ook net na negenen telefonish besteld, nog niets binnen....
Samen staan we sterk! ??

alfamale B-Shockz

Betreft dit een verlenging of een nieuw abonnement? En in het laatste geval, met of zonder nummerbehoud?
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
DStellar wrote:
Ik al balen, hier lezen dat iedereen een bericht heeft gehad en dat ik niks binnen heb zien komen. Heb ik de sms gehad maar geen melding van gekregen ???


DStellar Dit heeft ook wel iets moois toch.... :joy:
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Serkan wrote:

B-Shockz wrote:

alfamale wrote:
Ook net na negenen telefonish besteld, nog niets binnen....
Samen staan we sterk! ??
alfamale B-Shockz

Betreft dit een verlenging of een nieuw abonnement? En in het laatste geval, met of zonder nummerbehoud?



Dit ging inderdaad om een verlenging. Waar kun je zien of je dat aangevinkt hebt? Ik ging er vanuit omdat ik het verleng mijn nummer gewoon behield. Bij het bestelling zag ik ook geen optie daarvoor.
alfamale

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Serkan Verlenging.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
B-Shockz Bij een verlenging hoef je dit niet aan te vinken en behoud je je nummer automatisch.

alfamale Thanks.

Ik ga even navragen wat hier de reden van kan zijn. Jullie horen van mij zodra ik meer weet.
qd11

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Serkan

Hi Serkan,

Nummerbehoud
Indien je voor nummerbehoud hebt gekozen dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens we kunnen overgegaan tot levering. Je toestel wordt als het ware eerst gereserveerd/opzij gelegd totdat het nummerbehoudproces is afgerond. Aangezien we tijdens dit proces afhankelijk zijn van verschillende (externe) factoren kan het zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

Hoelang duurt het voordat nrbehoud wordt goedgekeurd? ik ga overstappen naar Vodafone en heb een maandelijks opzegbaar abonnement bij Tele2. Ik heb mijn bestelling om 09:02 geplaast afgelopen vrijdag, heb echter nog geen goedkeuring op nrbehoud.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
qd11 wrote:
Serkan


Hi Serkan,

Nummerbehoud
Indien je voor nummerbehoud hebt gekozen dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens we kunnen overgegaan tot levering. Je toestel wordt als het ware eerst gereserveerd/opzij gelegd totdat het nummerbehoudproces is afgerond. Aangezien we tijdens dit proces afhankelijk zijn van verschillende (externe) factoren kan het zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

Hoelang duurt het voordat nrbehoud wordt goedgekeurd? ik ga overstappen naar Vodafone en heb een maandelijks opzegbaar abonnement bij Tele2. Ik heb mijn bestelling om 09:02 geplaast afgelopen vrijdag, heb echter nog geen goedkeuring op nrbehoud.


qd11 Dit is echt afhankelijk van verschillende factoren. Je oude provider dient goedkeuring te geven voor de overstap etc.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic