Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Bestellen & Leveringen] De nieuwe iPhone Xs, iPhone Xs Max en iPhone Xr

Hallo allemaal,

In dit topic kunnen jullie meer informatie vinden over het bestellen van de nieuwe iPhones en de leveringen.

Weet je nog niet welk model/kleur het gaat worden, zoek je meer informatie over de specificaties of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhones? Neem dan eens een kijkje in het Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar vind ik informatie over de levertijden van de nieuwe iPhones?
Op deze pagina vind je de actuele levertijden van de nieuwe iPhones.

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Bij verlengingen sturen we je een e-mail zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken. Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud
Indien je voor nummerbehoud hebt gekozen dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.
609 Reacties 609
Wingetje1

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ren wrote:
Nou als je ook terug gebeld word! hihi

Hoe bedoel je precies? ?
AnneKr

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
B-Shockz wrote:

AnneKr wrote:
Iemand inmiddels al een T&T code ontvangen? ?

Ook nog niets binnen. Begin nu aardig mijn geduld te verliezen..


Echt hoor.. ben er ook een beetje klaar mee, met het wachten..
Ren

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Wingetje1 wrote:

Ren wrote:
Nou als je ook terug gebeld word! hihi
Hoe bedoel je precies? ?



Dat ze je dan wel terug moeten bellen van Vodafone (ervaring)
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
AnneKr wrote:

B-Shockz wrote:

AnneKr wrote:
Iemand inmiddels al een T&T code ontvangen? ?
Ook nog niets binnen. Begin nu aardig mijn geduld te verliezen..
Echt hoor.. ben er ook een beetje klaar mee, met het wachten..



Ja ik ook.. Gelukkig heb ik zelf verder nooit problemen met vodafone. Maar tijdens de pre-orders heb ik alleen maar gezeur en onduidelijkheid. K*t preorders ?
Wingetje1

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ren wrote:

Wingetje1 wrote:

Ren wrote:
Nou als je ook terug gebeld word! hihi
Hoe bedoel je precies? ?

Dat ze je dan wel terug moeten bellen van Vodafone (ervaring)

Maar toen ik vorige keer belde met Vodafone had ik niet eens de optie om teruggebeld te willen worden. Ik moest perse blijven hangen...
Ren

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Wingetje1 wrote:

Ren wrote:

Wingetje1 wrote:

Ren wrote:
Nou als je ook terug gebeld word! hihi
Hoe bedoel je precies? ?
Dat ze je dan wel terug moeten bellen van Vodafone (ervaring)
Maar toen ik vorige keer belde met Vodafone had ik niet eens de optie om teruggebeld te willen worden. Ik moest perse blijven hangen...


Ook dat idd 1x dacht ik na 15 min wachten stik er maar in. Is dat ik verder qua berijk enzo tevreden ben
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Achja het is in ieder geval gezellig op het forum ? allemaal wachten op onze felbegeerde toestel
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Mijn T&T werkt inmiddels, verwachte levertjes morgen.. XS Max 256GB Gold, wellicht is de 64GB toch moeilijker te krijgen vanwege minder voorraad?
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Reem0nN wrote:
Mijn T&T werkt inmiddels, verwachte levertjes morgen.. XS Max 256GB Gold, wellicht is de 64GB toch moeilijker te krijgen vanwege minder voorraad?


Aah nice! Hopen dat je hem dan morgenvroeg hebt.
Ja denk het wel. Het is sowieso de populairste uitvoering. Maar met de status uitleveren betekend het dat er een toestel aangewezen is voor die bestelling. Alleen snap ik dan niet waarom dat weer zo lang duurt. In principe zou die er de volgende dag dan kunnen zijn op de zondag na dan.

of er moet veel verschil zijn tussen particuliere en zakelijke zendigen.
Ren

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
B-Shockz wrote:

Reem0nN wrote:
Mijn T&T werkt inmiddels, verwachte levertjes morgen.. XS Max 256GB Gold, wellicht is de 64GB toch moeilijker te krijgen vanwege minder voorraad?
Aah nice! Hopen dat je hem dan morgenvroeg hebt.
Ja denk het wel. Het is sowieso de populairste uitvoering. Maar met de status uitleveren betekend het dat er een toestel aangewezen is voor die bestelling. Alleen snap ik dan niet waarom dat weer zo lang duurt. In principe zou die er de volgende dag dan kunnen zijn op de zondag na dan.

of er moet veel verschil zijn tussen particuliere en zakelijke zendigen.


Ze zeiden vanmorgen dat ze in het weekend niet doen (uitleveren) dus vandaar iig niet het weekend mee gerekend. Ik dacht namelijk net zo
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Ren wrote:

B-Shockz wrote:

Reem0nN wrote:
Mijn T&T werkt inmiddels, verwachte levertjes morgen.. XS Max 256GB Gold, wellicht is de 64GB toch moeilijker te krijgen vanwege minder voorraad?
Aah nice! Hopen dat je hem dan morgenvroeg hebt.
Ja denk het wel. Het is sowieso de populairste uitvoering. Maar met de status uitleveren betekend het dat er een toestel aangewezen is voor die bestelling. Alleen snap ik dan niet waarom dat weer zo lang duurt. In principe zou die er de volgende dag dan kunnen zijn op de zondag na dan.

of er moet veel verschil zijn tussen particuliere en zakelijke zendigen.
Ze zeiden vanmorgen dat ze in het weekend niet doen (uitleveren) dus vandaar iig niet het weekend mee gerekend. Ik dacht namelijk net zo



Aah oke dat wist ik niet. Weer wat geleerd! Dan hoop ik em snel te krijgen. Snap alleen niet waarom ik dan een sms krijg dat mijn bestelling eind week 40 word geleverd. Beetje krom hehe
Ren

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
B-Shockz wrote:

Ren wrote:

B-Shockz wrote:

Reem0nN wrote:
Mijn T&T werkt inmiddels, verwachte levertjes morgen.. XS Max 256GB Gold, wellicht is de 64GB toch moeilijker te krijgen vanwege minder voorraad?
Aah nice! Hopen dat je hem dan morgenvroeg hebt.
Ja denk het wel. Het is sowieso de populairste uitvoering. Maar met de status uitleveren betekend het dat er een toestel aangewezen is voor die bestelling. Alleen snap ik dan niet waarom dat weer zo lang duurt. In principe zou die er de volgende dag dan kunnen zijn op de zondag na dan.

of er moet veel verschil zijn tussen particuliere en zakelijke zendigen.
Ze zeiden vanmorgen dat ze in het weekend niet doen (uitleveren) dus vandaar iig niet het weekend mee gerekend. Ik dacht namelijk net zo

Aah oke dat wist ik niet. Weer wat geleerd! Dan hoop ik em snel te krijgen. Snap alleen niet waarom ik dan een sms krijg dat mijn bestelling eind week 40 word geleverd. Beetje krom hehe


Ja dat is zeker krom. Helaas nog even geduld ?
Wingetje1

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ren wrote:

B-Shockz wrote:

Ren wrote:

B-Shockz wrote:

Reem0nN wrote:
Mijn T&T werkt inmiddels, verwachte levertjes morgen.. XS Max 256GB Gold, wellicht is de 64GB toch moeilijker te krijgen vanwege minder voorraad?
Aah nice! Hopen dat je hem dan morgenvroeg hebt.
Ja denk het wel. Het is sowieso de populairste uitvoering. Maar met de status uitleveren betekend het dat er een toestel aangewezen is voor die bestelling. Alleen snap ik dan niet waarom dat weer zo lang duurt. In principe zou die er de volgende dag dan kunnen zijn op de zondag na dan.

of er moet veel verschil zijn tussen particuliere en zakelijke zendigen.
Ze zeiden vanmorgen dat ze in het weekend niet doen (uitleveren) dus vandaar iig niet het weekend mee gerekend. Ik dacht namelijk net zo
Aah oke dat wist ik niet. Weer wat geleerd! Dan hoop ik em snel te krijgen. Snap alleen niet waarom ik dan een sms krijg dat mijn bestelling eind week 40 word geleverd. Beetje krom hehe
Ja dat is zeker krom. Helaas nog even geduld ?

Zojuist maar even gebeld met Vodafone. Er werd aangegeven dat de levertijd van de iPhone vanaf 24 september 3 weken duurt. Dat houdt in dat ze aangeven dat het uiterlijk volgende week binnen moet zijn. Ik heb het zelf op 24 september besteld. Dus voor wie ook nog aan t wachten is, bij deze.
Ren

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Tenx maar weer falen en beloftes gegeven die niet klopten dus ?
Wingetje1

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ren wrote:
Tenx maar weer falen en beloftes gegeven die niet klopten dus ?

Echt he... lekker is dat. Toen ik deze bestelling deed zeiden ze max 2 weken en dan heb je het. Ik stelde zojuist de vraag is het zo dat het dan wel max 3 weken wordt. Ze zei ja dus ik ben benieuwd.
Faatje1

Ontdekker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Top! Na lang wachten ontvang ik vandaag eindelijk mijn Iphone Xs Gold. Open ik vanochtend de doos, zit er een Space Grey in in plaats van Gold :expressionless:.

Meteen gebeld, advies gekregen om te retourneren via de winkel. Kan pas vanaf maandag weer een bestelling plaatsen :persevere:. Top service!!
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Nou maak je borst maar nat ik ben kwaad geworden net. (Lang verhaal).

Ik heb navraag gedaan over mijn bestelling waarom ik nog geen t&t heb gekregen. Ik kreeg eerst een jongen aan de lijn waarvan ik de naam niet goed van kon verstaan. Die vertelde mij dat dat het vreemd was dat ik nog geen t&t had. Heb hem uitgelegd dat ik een sms kreeg met dat mijn toestel eind week 40 werd geleverd. Ik vertelde hem dat ik op het forum las dat er in het weekend geen bestellingen geleverd zouden worden. Dat vond ik vreemd zei ik tegen hem en vertelde ik dat die marge dan ontzettend klein is als je verteld einde van de week.

Dat snapte hij. Toen verder over mijn bestelling. Deze beste meneer vertelde mij dat mijn bestelling misschien vastgelopen is en automatisch op uitleveren gesprongen kon zijn. Hij bood aan om deze bestelling te annuleren en een nieuwe te plaatsen. (Toen werd ik kwaad) Ik gaf aan dat ik daar niet akkoord mee ging omdat dit nu dan de derde keer zou zijn dat ik opnieuw een bestelling zou moeten plaatsen. Ik vertelde hem dat ik al problemen heb vanaf de pre-order dag en mijn geduld nu aardig begin te verliezen.

Ik vroeg aan hem wat gaan we hier nu aan doen?
Toen bood de man mij een 256gb versie met wat korting aan. Hij vroeg of ik daar in geïnteresseerd was. Ik vertelde hem dat, dat lag aan hoeveel ik nog meer moest bijbetalen. Bij mijn vorige bestelling had ik gekozen voor een eenmalige bijbetaling van 528 euro plus wettelijke thuiskopieheffing werd dat 533,69. Dat is al een aanzienlijk hoog bedrag.

De beste meneer zou voor mij aan een collega na vragen wat hij kon gaan doen. Ik werd in de wacht gezet en hij zou zo weer terug komen. Na verloop van tijd kreeg ik weer een keuze menu. Wat blijkt nou.. Deze beste man is niet meer teruggekomen en heeft mij gewoon doorverbonden naar een andere collega die niets van mijn verhaal af wist.. Ik was even sprakeloos omdat ik dit niet normaal vind hoe je met klanten omgaat. Maar goed dat terzijde.

Ik mijn verhaal weer helemaal uitgelegd aan de vrouw die ik aan de lijn kreeg en die vond het ook niet netjes om het zo maar even te verwoorden. Na wat door babbelen is mijn bestelling dus al geannuleerd zonder dat ik hier toestemming voor gaf. Deze mevrouw die ik aan de lijn had ging ook navraag doen en ik moest weer even wachten.

Ik kreeg toen opeens weer een nieuwe meneer aan de lijn terwijl de vrouw mij vertelde ik kom bij je terug. Dus ik schrok weer en ik wist niet wat ik moest zeggen op dat moment. Eventjes ademhalen en daarna de vraag gesteld of hij op de hoogte was van mijn situatie. Toen antwoordde hij gelukkig ja. Ik was al bang om weer van alles te moeten doen en vertellen.

Inmiddels heb ik een bestelbevestiging binnen en ben ik benieuwd hoe lang ik hierop moet gaan wachten. Dit toestel was namelijk wel op voorraad volgens alledrie de medewerkers.

Al met al voor de derde keer nu een bestelling geplaatst. Deze keer de 256gb ipv de 64gb. Ik heb geen idee wat ik met al die overige gb's moet doen. 32gb kreeg ik al niet meer vol.

Hebben jullie nog tips? 😛
mm.el_

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wingetje1 wrote:

Ren wrote:

B-Shockz wrote:

Ren wrote:

B-Shockz wrote:

Reem0nN wrote:
Mijn T&T werkt inmiddels, verwachte levertjes morgen.. XS Max 256GB Gold, wellicht is de 64GB toch moeilijker te krijgen vanwege minder voorraad?
Aah nice! Hopen dat je hem dan morgenvroeg hebt.
Ja denk het wel. Het is sowieso de populairste uitvoering. Maar met de status uitleveren betekend het dat er een toestel aangewezen is voor die bestelling. Alleen snap ik dan niet waarom dat weer zo lang duurt. In principe zou die er de volgende dag dan kunnen zijn op de zondag na dan.

of er moet veel verschil zijn tussen particuliere en zakelijke zendigen.
Ze zeiden vanmorgen dat ze in het weekend niet doen (uitleveren) dus vandaar iig niet het weekend mee gerekend. Ik dacht namelijk net zo
Aah oke dat wist ik niet. Weer wat geleerd! Dan hoop ik em snel te krijgen. Snap alleen niet waarom ik dan een sms krijg dat mijn bestelling eind week 40 word geleverd. Beetje krom hehe
Ja dat is zeker krom. Helaas nog even geduld ?
Zojuist maar even gebeld met Vodafone. Er werd aangegeven dat de levertijd van de iPhone vanaf 24 september 3 weken duurt. Dat houdt in dat ze aangeven dat het uiterlijk volgende week binnen moet zijn. Ik heb het zelf op 24 september besteld. Dus voor wie ook nog aan t wachten is, bij deze.



Nouja op de site staat week 40-41. Dus neem aan dat het uiterlijk eind week 41 geleverd word.. 13/14 oktober. Als dit nog langer duurd en pas week 42 word gelevedd is dat omdertussen 3,5/4 weken! Zelf kan ik niet eens bellen of email sturen naar de winkel waar ik ‘m besteld heb want het telefoonnummer doet het niet!!! Pfff. Word er zat van! Als dat ding er zaterdag nog niet is heb ik er echt genoeg van. ???
Ren

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Faatje1 wrote:
Top! Na lang wachten ontvang ik vandaag eindelijk mijn Iphone Xs Gold. Open ik vanochtend de doos, zit er een Space Grey in in plaats van Gold :expressionless:.

Meteen gebeld, advies gekregen om te retourneren via de winkel. Kan pas vanaf maandag weer een bestelling plaatsen :persevere:. Top service!!



Jeetje lekker balen ja
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Mijne is binnen, kan niet anders zeggen dat ik uiteindelijk toch tevreden ben met de service van Vodafone.
Soms lijkt het alsof de ene medewerker meer kan dan de ander bij de klantenservice.. maar uiteindelijk woensdag mijn vorige XS Max 256GB Space Grey retour gestuurd, en zaterdag een nieuwe bestelling kunnen plaatsen en vandaag me nieuwe iPhone XS Max 256GB Gold mogen ontvangen.
Erg tevreden met de service, en snelle levering en uiteraard het apparaat.

Advies voor degene die niet langer willen wachten, laat je bestelling annuleren en maak een nieuwe voor 256GB i.p.v. de 64GB.. die is blijkbaar gewoon op voorraad en met 1-2 dagen geleverd.

Succes voor degene die nog wachten, en veel plezier met jullie nieuwe device, het is het waard.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic