Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Bestellen & Leveringen] De nieuwe iPhone Xs, iPhone Xs Max en iPhone Xr

Hallo allemaal,

In dit topic kunnen jullie meer informatie vinden over het bestellen van de nieuwe iPhones en de leveringen.

Weet je nog niet welk model/kleur het gaat worden, zoek je meer informatie over de specificaties of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhones? Neem dan eens een kijkje in het Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar vind ik informatie over de levertijden van de nieuwe iPhones?
Op deze pagina vind je de actuele levertijden van de nieuwe iPhones.

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Bij verlengingen sturen we je een e-mail zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken. Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud
Indien je voor nummerbehoud hebt gekozen dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.
609 Reacties 609
Ren

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
B-Shockz wrote:

Ren wrote:
Bij mij is ook eindelijk mijn status gewijzigd, alleen vraag ik me af hoelang die zo blijft staan. Want als hij klaar is voor verzending hoeven ze hem toch alleen aan postnl over te dragen en die gaan altijd wel snel. Dus waarom het dan weer ff duurt snap ik niet. Maar goed hopelijk komt hij snel!!
Ik had hetzelfde. Had stiekem gehoopt op gisteren maar dat is het niet geworden. En ik laat hem op werk bezorgen maar waarschijnlijk komt die dan morgen of overmorgen. En dat zijn net de dagen dat ik vrij ben...

Btw mijn t&t heb ik nog niet



OW BALEN INDERDAAD ZUL JE NET ZIEN!!!!
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Ren wrote:

B-Shockz wrote:

Ren wrote:
Bij mij is ook eindelijk mijn status gewijzigd, alleen vraag ik me af hoelang die zo blijft staan. Want als hij klaar is voor verzending hoeven ze hem toch alleen aan postnl over te dragen en die gaan altijd wel snel. Dus waarom het dan weer ff duurt snap ik niet. Maar goed hopelijk komt hij snel!!
Ik had hetzelfde. Had stiekem gehoopt op gisteren maar dat is het niet geworden. En ik laat hem op werk bezorgen maar waarschijnlijk komt die dan morgen of overmorgen. En dat zijn net de dagen dat ik vrij ben...

Btw mijn t&t heb ik nog niet

OW BALEN INDERDAAD ZUL JE NET ZIEN!!!!


Jaa inderdaad. Ik hoop ook echt dat ik snel mijn t&t krijg zodat ik wat meer duidelijkheid heb..
Ren

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik hoop het ook voor je ws morgen als postnl weer aanwezig is. Hoop het iig. Word nu wel eens tijd.
mm.el_

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik had al eerder een topic geplaatst, met mijn vraag waar ik uiteindelijk geen antwoord op kreeg en maar hier mijn vraag moest stellen.

Ik heb op 24 september de iPhone XS Max 64GB Gold besteld en wacht ondertussen al 2 weken.

Verder geen mailtjes, smsjes, belletjes of wat dan ook gehad.

Je bestelling status volgen werkt ook niet op Safari.

Enig idee of ik de iPhone UITERLIJK zaterdag nog kan ophalen? (Eind deze week dus, 13 okt..)

(By the way op de site staat tussen week 40-41. Zaterdag 13 okt is de dag wanneer week 41 stopt lijkt mij?)
Ren

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
mm.el_ wrote:
Ik had al eerder een topic geplaatst, met mijn vraag waar ik uiteindelijk geen antwoord op kreeg en maar hier mijn vraag moest stellen.

Ik heb op 24 september de iPhone XS Max 64GB Gold besteld en wacht ondertussen al 2 weken.

Verder geen mailtjes, smsjes, belletjes of wat dan ook gehad.

Je bestelling status volgen werkt ook niet op Safari.

Enig idee of ik de iPhone UITERLIJK zaterdag nog kan ophalen? (Eind deze week dus, 13 okt..)

(By the way op de site staat tussen week 40-41. Zaterdag 13 okt is de dag wanneer week 41 stopt lijkt mij?)



Vervelend zeg. Ik heb vanmorgen gevraagd deden raar maar kan 48 uur duren voor code van post nl en weekend mag niet meegeteld. Ik blijf ze gewoon lastig vallen hihi. Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid!
mm.el_

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ren wrote:

mm.el_ wrote:
Ik had al eerder een topic geplaatst, met mijn vraag waar ik uiteindelijk geen antwoord op kreeg en maar hier mijn vraag moest stellen.

Ik heb op 24 september de iPhone XS Max 64GB Gold besteld en wacht ondertussen al 2 weken.

Verder geen mailtjes, smsjes, belletjes of wat dan ook gehad.

Je bestelling status volgen werkt ook niet op Safari.

Enig idee of ik de iPhone UITERLIJK zaterdag nog kan ophalen? (Eind deze week dus, 13 okt..)

(By the way op de site staat tussen week 40-41. Zaterdag 13 okt is de dag wanneer week 41 stopt lijkt mij?)

Vervelend zeg. Ik heb vanmorgen gevraagd deden raar maar kan 48 uur duren voor code van post nl en weekend mag niet meegeteld. Ik blijf ze gewoon lastig vallen hihi. Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid!




Oooo pffff. Ga ook maar eens langs de winkel vandaag, moet toch toevallig in de stad zijn haha.

Zeker vervelend, vriendin heeft ‘m besteld op 22 sep en heeft ‘m eergister binnen gekregen of nouja mogen ophalen in de winkel. Zij heeft ook geen mailtje of smsje gehad met track en trace en zij is gewoon gebeld om ‘m op te halen.

Dus hoop dat die 2 dagen niet zo veel uitmaken! (Ze had hem ook besteld in een andere winkel btw).

Hoop dat er voor jou ook meer duidelijkheid komt, want ben echt toe aan een nieuwe telefoon en vooral voor zaterdagavond haha. Hopen op t beste!
Ren

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ja groot gelijk heb je! Ja ik ook nodig nu een nood telefoon! Succes in de winkel ?
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Ren wrote:

mm.el_ wrote:
Ik had al eerder een topic geplaatst, met mijn vraag waar ik uiteindelijk geen antwoord op kreeg en maar hier mijn vraag moest stellen.

Ik heb op 24 september de iPhone XS Max 64GB Gold besteld en wacht ondertussen al 2 weken.

Verder geen mailtjes, smsjes, belletjes of wat dan ook gehad.

Je bestelling status volgen werkt ook niet op Safari.

Enig idee of ik de iPhone UITERLIJK zaterdag nog kan ophalen? (Eind deze week dus, 13 okt..)

(By the way op de site staat tussen week 40-41. Zaterdag 13 okt is de dag wanneer week 41 stopt lijkt mij?)

Vervelend zeg. Ik heb vanmorgen gevraagd deden raar maar kan 48 uur duren voor code van post nl en weekend mag niet meegeteld. Ik blijf ze gewoon lastig vallen hihi. Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid!


Vreemd dat het dan zo lang duurt. Als ik zelf pakketten wegbreng of laat ophalen door postnl zie ik binnen een paar uur al dat het bij hun ligt. En rond 1 a 2 uur in de nacht is het gesorteerd en kun je tot die tijd vaak nog iets wijzigen met de t&t. Ook wanneer ik iets op zaterdags wegbreng.

Vraag me ook echt af waarom het nu dan zo lang duurt. Hoopte eigenlijk op afgelopen zaterdag dat die binnenkwam. Maar niet dus..
Ren

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
B-Shockz wrote:

Ren wrote:

mm.el_ wrote:
Ik had al eerder een topic geplaatst, met mijn vraag waar ik uiteindelijk geen antwoord op kreeg en maar hier mijn vraag moest stellen.

Ik heb op 24 september de iPhone XS Max 64GB Gold besteld en wacht ondertussen al 2 weken.

Verder geen mailtjes, smsjes, belletjes of wat dan ook gehad.

Je bestelling status volgen werkt ook niet op Safari.

Enig idee of ik de iPhone UITERLIJK zaterdag nog kan ophalen? (Eind deze week dus, 13 okt..)

(By the way op de site staat tussen week 40-41. Zaterdag 13 okt is de dag wanneer week 41 stopt lijkt mij?)
Vervelend zeg. Ik heb vanmorgen gevraagd deden raar maar kan 48 uur duren voor code van post nl en weekend mag niet meegeteld. Ik blijf ze gewoon lastig vallen hihi. Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid!
Vreemd dat het dan zo lang duurt. Als ik zelf pakketten wegbreng of laat ophalen door postnl zie ik binnen een paar uur al dat het bij hun ligt. En rond 1 a 2 uur in de nacht is het gesorteerd en kun je tot die tijd vaak nog iets wijzigen met de t&t. Ook wanneer ik iets op zaterdags wegbreng.

Vraag me ook echt af waarom het nu dan zo lang duurt. Hoopte eigenlijk op afgelopen zaterdag dat die binnenkwam. Maar niet dus..



Jals ik hoopte ook vandaag of morgen
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Ren wrote:

Jals ik hoopte ook vandaag of morgen



Vandaag wordt het hem niet meer vrees ik. Hopen dat we dan vanavond een t&t krijgen.
Wingetje1

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb ook 24 september besteld via f&f voor de xs max 64 gb gold overstappen met nummerbehoud... maar tot nu toe nog steeds geen bericht. Geen status nummerbehoud, geen status over bestelling. Ook is er sinds vorige week een verkeerde koppeling gemaakt met de gegevens. Ik heb gewoon met mijn eigen gegevens de bestelling gemaakt nu hebben ze de gegevens van mijn broer aan de status van de bestelling gekoppeld.
ik had al gebeld en Vodafone geeft aan dat het bij hun in het systeem goed gaat, maar wat ik nog steeds niet begrijp waarom de link voor de status dan met verkeerde gegevens is gekoppeld. Twijfel ook met de levering of dat goed zal gaan en dus twijfel nu nav het overstappen van T-Mobile naar Vodafone... ?
Ren

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Wingetje1 wrote:
Ik heb ook 24 september besteld via f&f voor de xs max 64 gb gold overstappen met nummerbehoud... maar tot nu toe nog steeds geen bericht. Geen status nummerbehoud, geen status over bestelling. Ook is er sinds vorige week een verkeerde koppeling gemaakt met de gegevens. Ik heb gewoon met mijn eigen gegevens de bestelling gemaakt nu hebben ze de gegevens van mijn broer aan de status van de bestelling gekoppeld.
ik had al gebeld en Vodafone geeft aan dat het bij hun in het systeem goed gaat, maar wat ik nog steeds niet begrijp waarom de link voor de status dan met verkeerde gegevens is gekoppeld. Twijfel ook met de levering of dat goed zal gaan en dus twijfel nu nav het overstappen van T-Mobile naar Vodafone... ?



Ja dat snap ik dat je u twijfelt. Wat een gedoe allemaal bij Vodafone er worden best veel fouten gemaakt ik zou gewoon steeds blijven bellen enzo tot ze het goed hebben verwerkt! Hoop voor je dat het goed gaat!
Wingetje1

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
https://forum.vodafone.nl/apple-ios-15/bestellen-leveringen-de-nieuwe-iphone-xs-iphone-xs-max-en-iph...

jaa alleen de wachtrij is ook niet optimaal... met betrekking tot de klantenservice van Tmobile is dat een stuk beter. Als je in de wachtrij komt, dan kan je aangeven dat je automatisch teruggebeld wilt worden en behoud je je plek in de wachtrij. Hier moet je net zo lang wachten totdat het wordt opgenomen.
Ren

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Nou als je ook terug gebeld word! hihi
AnneKr

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Iemand inmiddels al een T&T code ontvangen? ?
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
AnneKr wrote:
Iemand inmiddels al een T&T code ontvangen? ?


Ik kon toch in ene zaterdag na veel bellen een nieuwe verlenging plaatsen, en kreeg na me verlenging meteen een e-mail met een T&T. Maar hij is nog niet bekend bij PostNL.
Ren

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Nee ik nog niet
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
AnneKr wrote:
Iemand inmiddels al een T&T code ontvangen? ?



Ook nog niets binnen. Begin nu aardig mijn geduld te verliezen..
Ren

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Tja ik ook misschien met z'n alle naar de Vodafone klantenservice om 'm persoonlijk op te halen. We gaan niet eerder weg ?
Wingetje1

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Reem0nN wrote:

AnneKr wrote:
Iemand inmiddels al een T&T code ontvangen? ?
Ik kon toch in ene zaterdag na veel bellen een nieuwe verlenging plaatsen, en kreeg na me verlenging meteen een e-mail met een T&T. Maar hij is nog niet bekend bij PostNL.

Dan is dat jou snel gelukt! Ik ben benieuwd met mijn bestelling.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic