Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Bestellen & Leveringen] De nieuwe iPhone Xs, iPhone Xs Max en iPhone Xr

Hallo allemaal,

In dit topic kunnen jullie meer informatie vinden over het bestellen van de nieuwe iPhones en de leveringen.

Weet je nog niet welk model/kleur het gaat worden, zoek je meer informatie over de specificaties of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhones? Neem dan eens een kijkje in het Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar vind ik informatie over de levertijden van de nieuwe iPhones?
Op deze pagina vind je de actuele levertijden van de nieuwe iPhones.

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Bij verlengingen sturen we je een e-mail zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken. Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud
Indien je voor nummerbehoud hebt gekozen dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.
609 Reacties 609
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Patrick058 wrote:

B-Shockz wrote:

Patrick058 wrote:
Ik ben wat voorbarig geweest en heb mijn iPhone vandaag verkocht?
Nu vroeg ik mij af er ook een andere manier is om te zien og ik dat gewilde smsje ook heb gekregen.
ik heb ook nog geen sms gehad! Hopen op het beste morgen.
Was je ook bij de pre-order net als velen hier op het forum?

hoop dat je morgen gelukt hebt anders wordt het ff zonder zitten ?
Ja ik had georeorderd, zo snel mogelijk natuurlijk?
En gelukkig het gewilde smsje mogen ontvangen!!!!
Zit nu tijdelijk met een oude Android van mijn vriendin?, maar gelukkig van korte duur?
IPhone xs max 256gb zilver bevestiging mail 09.20.



Ik zit nog steeds te wachten op mijn sms 😞 Maargoed dat ik de mijne niet al verkocht heb
Patrick058

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Ik was vorig jaar de pineut. Hoop voor je dat je hem snel krijgt:)
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Patrick058 wrote:
Ik was vorig jaar de pineut. Hoop voor je dat je hem snel krijgt:)


Ik heb zo'n vermoeden dat ik dit jaar aan de beurt ben. 😞 Inmiddels al 6 uur geweest. Heb niet echt hoop meer dat ik nog een sms krijg.
RV29

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Serkan de gevraagde info gestuurd.
toppe

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
B-Shockz wrote:

Patrick058 wrote:
Ik was vorig jaar de pineut. Hoop voor je dat je hem snel krijgt:)
Ik heb zo'n vermoeden dat ik dit jaar aan de beurt ben. 😞 Inmiddels al 6 uur geweest. Heb niet echt hoop meer dat ik nog een sms krijg.

Geef je nummer even, stuur ik je SMS
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
toppe wrote:

B-Shockz wrote:

Patrick058 wrote:
Ik was vorig jaar de pineut. Hoop voor je dat je hem snel krijgt:)
Ik heb zo'n vermoeden dat ik dit jaar aan de beurt ben. 😞 Inmiddels al 6 uur geweest. Heb niet echt hoop meer dat ik nog een sms krijg.
Geef je nummer even, stuur ik je SMS
B-Shockz wrote:

Patrick058 wrote:
Ik was vorig jaar de pineut. Hoop voor je dat je hem snel krijgt:)
Ik heb zo'n vermoeden dat ik dit jaar aan de beurt ben. 😞 Inmiddels al 6 uur geweest. Heb niet echt hoop meer dat ik nog een sms krijg.
Geef je nummer even, stuur ik je SMS



:rofl::rofl:
toppe

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
B-Shockz wrote:

toppe wrote:

B-Shockz wrote:

Patrick058 wrote:
Ik was vorig jaar de pineut. Hoop voor je dat je hem snel krijgt:)
Ik heb zo'n vermoeden dat ik dit jaar aan de beurt ben. 😞 Inmiddels al 6 uur geweest. Heb niet echt hoop meer dat ik nog een sms krijg.
Geef je nummer even, stuur ik je SMS

B-Shockz wrote:

Patrick058 wrote:
Ik was vorig jaar de pineut. Hoop voor je dat je hem snel krijgt:)
Ik heb zo'n vermoeden dat ik dit jaar aan de beurt ben. 😞 Inmiddels al 6 uur geweest. Heb niet echt hoop meer dat ik nog een sms krijg.
Geef je nummer even, stuur ik je SMS

:rofl::rofl:


Ik denk dat iedereen je wel een SMS wilt sturen. Als je nou elk nummer opslaat als Vodafone dan lijkt het nog wat
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
toppe Probeer jij de taart te sturen?
toppe

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Ruud001 wrote:
toppe Probeer jij de taart te sturen?


Zeker, misschien vindt Serkan dan nog wel ergens een doosje AirPods?
step

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb vanmiddag een sms ontvangen dat ik week 38 mijn iphone wordt bezorgd.

vervolgens contact opgenomen met de klantenservice over nummerbehoud. Geven ze als excuus dat er iets is mis gegaan bij het nummerbehoud waardoor mijn order moet worden geannuleerd en een nieuwe order aangemaakt moet worden. Is verdomme al de 2e x in 1 week tijd ze bij Vodafone fouten maken bij mijn bestelling.

Weet Serkan wanneer ik nu wel mijn bestelling krijg?
toppe

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
step wrote:
Ik heb vanmiddag een sms ontvangen dat ik week 38 mijn iphone wordt bezorgd.

vervolgens contact opgenomen met de klantenservice over nummerbehoud. Geven ze als excuus dat er iets is mis gegaan bij het nummerbehoud waardoor mijn order moet worden geannuleerd en een nieuwe order aangemaakt moet worden. Is verdomme al de 2e x in 1 week tijd ze bij Vodafone fouten maken bij mijn bestelling.

Weet Serkan wanneer ik nu wel mijn bestelling krijg?



Volgende keer éérst wachten op je iPhone en dan pas klagen...?
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Half 9 en nog steeds geen sms..

Pre order geplaatst rond 09:08 en bevestiging binnen gekregen om 09:27 uur. Vanaf daarna niets meer gehoord. Snap er niets van 😞 :sweat::sweat:
DStellar

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
Je zou bijna denken dat ze dr een dag te vroeg uit gaan ?

Kimos

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Misschien voor de mensen die nog geen sms hebben gehad: ik heb twee abonnementen op mijn naam staan. Abonnement 1 verlengt, goede nummer staat ook netjes op het contract en in de emails, maar het smsje van vandaag kwam binnen op het nummer van abonnement 2. Hoop dat dat voor sommige van jullie ook het geval is en de iPhone toch vrijdag in huis is!
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Kimos wrote:
Misschien voor de mensen die nog geen sms hebben gehad: ik heb twee abonnementen op mijn naam staan. Abonnement 1 verlengt, goede nummer staat ook netjes op het contract en in de emails, maar het smsje van vandaag kwam binnen op het nummer van abonnement 2. Hoop dat dat voor sommige van jullie ook het geval is en de iPhone toch vrijdag in huis is!



Ik heb op de 1 of andere manier mijn contract ook nog niet. Alleen de bevestiging van mijn bestelling op vodafone.nl. Gaat om een verlenging trouwens. Als sms kreeg ik ook een bestelbevestiging. Verder niks noppes nada
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Hopen op een klein beetje geluk. Morgen ben ik namelijk ook nog eens jarig :rofl:
Kimos

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
B-Shockz wrote:

Kimos wrote:
Misschien voor de mensen die nog geen sms hebben gehad: ik heb twee abonnementen op mijn naam staan. Abonnement 1 verlengt, goede nummer staat ook netjes op het contract en in de emails, maar het smsje van vandaag kwam binnen op het nummer van abonnement 2. Hoop dat dat voor sommige van jullie ook het geval is en de iPhone toch vrijdag in huis is!

Ik heb op de 1 of andere manier mijn contract ook nog niet. Alleen de bevestiging van mijn bestelling op vodafone.nl. Gaat om een verlenging trouwens. Als sms kreeg ik ook een bestelbevestiging. Verder niks noppes nada


Ai, dat is inderdaad heel gek... Hoop dat je snel goed nieuws krijgt!!
Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes
Krijg net een melding van de PostNL app. Morgen wordt er een pakketje van Vodafone afgeleverd tussen 12.00 en 14.00. Zou het dan toch??!! ??
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Arjennn wrote:
Krijg net een melding van de PostNL app. Morgen wordt er een pakketje van Vodafone afgeleverd tussen 12.00 en 14.00. Zou het dan toch??!! ??Krijg net een melding van de PostNL app. Morgen wordt er een pakketje van Vodafone afgeleverd tussen 12.00 en 14.00. Zou het dan toch??!! ??



ssssssssssssssssttttt!! :sweat_smile::joy:
DStellar

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
B-Shockz wrote:
Krijg net een melding van de PostNL app. Morgen wordt er een pakketje van Vodafone afgeleverd tussen 12.00 en 14.00. Zou het dan toch??!! ??

Haha je simkaart zeker ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic